;
coinex

رندر های گوشی HTC دیزایر 10 لایف استایل و HTC دیزایر 10 پرو منتشر شد

هفته ی گذشته مشخصات دو گوشی HTC دیزایر 10 لایف استایل و HTC دیزایر 10 پرو منتشر شد اما تصاویر واضحی از این دو دستگاه به دست نرسیده بود.

اما امروز، رندرهای این دو گوشی منتشر شده اند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، فلاش LED دوگانه و سیستم لیزر AF در قسمت پایینی دوربین قرار گرفته اند. این دوربین ها 13 مگاپیکسلی هستند و بنا بر شایعات، از قابلیت ثبت اپتیکال تصویر برخوردارند. اسکنر اثر انگشت را نیز در قاب پشتی مشاهده می کنید.

گوشی HTC دیزایر 10 لایف استایل از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت اپتیکال برخوردار است. این دستگاه به اسپیکر دوگانه ی نسخه BoomSound Hi-Fi مجهز شده و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یکی از اسپیکر ها در قسمت بالایی نمایشگر و دیگری در قسمت پایینی آن قرار گرفته است.

نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p، نقطه ضعف دستگاه به شمار می رود. امیدواریم که این کیفیت برای نسخه ی لایف استایل باشد و مدل HTC دیزایر 10 پرو با تراکم پیکسل بهتری همراه باشد.

گفته می شود که دو نسخه از گوشی اچ تی سی دیزایر عرضه خواهد شد؛ یکی از مدل ها با رم 2 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی و دیگری با رم 3 و حافظه ی 32 گیگابایتی همراه خواهد بود. بازارهای مختلف میزبان مدل های مختلف هستند. این احتمال وجود دارد که گوشی های HTC دیزایر 10 لایف استایل و HTC دیزایر 10 پرو تا اواخر سپتامبر رونمایی شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر