;
coinex

آیفون 7 از حافظه ی 256 گیگابایتی برخوردار می شود؛ گزینه ی مدل پرو رد شد

با نزدیک شدن به رویداد رونمایی از گوشی آیفون 7 در ماه سپتامبر، اخبار و شایعات زیادی پیرامون این دستگاه منتشر می شود؛ البته بیشتر این اخبار، شایعات گذشته را تایید می کنند.

در حال حاضر و به گزارش منابع صنعتی، فروشنده های فلاش NAND (همچون سامسونگ و SK Hynix) در حال افزایش قیمت های خود هستند. بنابر گزارشی که از تایوان منتشر شده، تقاضا برای گوشی های جدید با حافظه ی بالا، به ویژه گوشی آیفون 7 با حافظه ی 256 گیگابایتی افزایش یافته است. انتشار این خبر، شایعات قبلی درباره ی مدل های حافظه ی گوشی های سری آیفون 7 و قیمت آنها در بازار چین را تایید می کند. اینطور که به نظر می رسد، کمپانی اپل امسال قصد دارد گوشی های خود را با حافظه ی 256 گیگابایتی عرضه کند. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست که این حجم حافظه برای کدام یک از دو مدل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، شایعه ی دیگری از منایع ژاپنی منتشر شده که از کنار گذاشته شدن نسخه ی پرو در آیفون های 2016 خبر می دهد؛ بنابر این، تنها دو مدل گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه خواهد شد. بنا بر شایعات قبلی، مشخص نبود که نسخه ی 5.5 اینچی آیفون 2016 با نام آیفون پلاس معرفی خواهد شد یا آیفون پرو. در این میان، برخی شایعات مدعی شدند که احتمالا هر دو نسخه ارائه خواهد شد. در حال حاضر به نظر می رسد که کمپانی اپل این گزینه را در نظر داشته اما آن را منحل کرده است.

این اخبار همچنین از وجود دکمه ی هوم خازنی، تراشه ی A10 و دوربین تقویت شده در گوشی آیفون 7 خبر می دهند. فراموش نکنید که جک هدفون 3.5 میلی متری نیز حذف شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر