;
coinex

آیفون 7 دوربین تثبیت کننده تصویر اپتیکال خواهد داشت

آیفون 7 دوربین تثبیت کننده تصویر اپتیکال خواهد داشتتثبیت کننده تصویر اپتیکال یا IOS برای گوشی های هوشمند چیز جدیدی نیست اما قابلیت معمولی نیز محسوب نمی شود که اکثر گوشی های هوشمند مجهز به آن باشند. این قابلیت امکانی فراهم می کند که به خصوص در نور کم، تصاویر واضح ثبت کنید.

در سال 2014، اپل آیفون 6 پلاس را با دوربین دارای قابلیت  تثبیت کننده تصویر اپتیکال عرضه کرد اما مدل 4.7 اینچی آیفون در آن سال، یعنی آیفون 6، از این قابلیت پشتیبانی نمی کرد. به طور مشابه در سال 2015 نیز آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس عرضه شدند در حالی که تنها آیفون 6 اس پلاس دوربین  تثبیت کننده تصویر اپتیکال به همراه داشت. امسال این موضوع متفاوت است، آیفون کوچکتر نیز با این قابلیت همراه خواهد بود.

آخرین شایعات نشان می دهد که علاوه بر آیفون 7 پلاس، به احتمال خیلی زیاد آیفون 7 مدل 4.7 اینچی با دوربین OIS همراه خواهد بود. تصویر بالا ماژول دوربین اصلی آیفون 6 یا 6 پلاس، ماژول دوربین اصلی آیفون 6 اس یا 6 اس پلاس و همچنین آنچه در آیفون 7 دیده خواهد شد را به نمایش می کشد.

توجه کنید که اطراف لنز های آیفون 6 پلاس و آیفون 6 اس پلاس دو شیار باریک به همراه دو درگاه مستطیل شکل دیده می شود، در حالی که در دو گوشی دیگر چنین چیزی وجود ندارد. این جایی است که مکانیسم مورد استفاده برای ایجاد  تثبیت کننده تصویر اپتیکال در داخل ماژول تعبیه می شود.

اگر این شایعات درست باشد به نظر می رسد که آیفون های سال جاری هر دو با دوربین OIS همراه خواهند بود. با این حال کیفیت دوربین متفاوت است زیرا از قرار معلوم آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر