;
coinex

نام گذاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون های سال جاری تائید شد

نام گزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون های سال جاری تائید شدمنابع خبری مدعی بودند که به دلیل ویژگی های به روز شده ی کمی که آیفون های سال جاری نسبت به آیفون 6 اس ارائه می دهند، نام آنها آیفون 7 نخواهد بود و این نام برای آیفون سال 2017 باقی می ماند. با توجه به گزارشات جدید، نام گذاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آیفون های سال جاری تائید شدند.

از طرفی بخش دیگری از گزارشات اخیر، نشان می دهند که اپل دو مدل آیفون 7 در سال جاری عرضه خواهد کرد. یک مدل 4.7 اینچی به نام آیفون 7 و یک مدل 5.5 اینچی به نام آیفون 7 پلاس، در این میان، مدل شایعه شده ی سوم، یعنی آیفون 7 پرو وجود نخواهد داشت. به گفته ی منابع موثق، قرار بر این بود که آیفون 7 پلاس لنز دوربین دوگانه نداشته باشد و در واقع مدل محدود شده ای از آیفون 7 پرو باشد. یعنی دوربین دوگانه در آیفون 7 پرو ارائه شود ولی از آنجا اپل در تولید دوربین دوگانه مشکلی ندارد، نیازی به ارائه آیفون پرو نیست. بنابراین آیفون 7 پرو از سری آیفون های جدید حذف می شود و آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه همراه خواهد شد. گفته می شود که دوربین دوم مجهز به قابلیت زوم اپتیکال خواهد بود.

همان طور که اشاره کردیم، بنا به گفته ی همان منابع، اپل ایده استفاده از نام 6SE را ارائه داده بود تا نام آیفون 7 برای سال بعد باقی بماند ولی ازقرار معلوم آیفون های امسال عبارت S به همراه نخواهند داشت و نام نام گزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای آنها تائید شده است.

بنابر توئیتی از حساب کاربری توئیتر اوان بلاس، فاش کننده ی اسرار محرمانه ی گوشی های که هنوز معرفی نشده اند، دو مدل آیفون سال جاری اپل با نام مستعار Sonora برای آیفون 7 و Dos Palos برای آیفون 7 پلاس، عرضه خواهند شد.

از جمله تغییرات محدودی که در آیفون های امسال مشاهده خواهیم کرد، یکی استفاده از تراشه ی A10 برای تامین قدرت پردازشی این دو گوشی و دیگری حذف جک هدفون 3.5 میلی متری و تعبیه یک دکمه ی هوم خازنی جدید است. در واقع در این دکمه خازنی، روند الکترومغناطیس امکانی فراهم می کند تا کاربر حس کلیک کردن داشته باشد.

ما انتظار داریم که مدل های آیفون 7 را در تاریخ 7 سپتامبر (17 ام شهریور ماه) با شروع پیش فروش آن، ببینیم. از طرفی احتمالا این گوشی ها 23 سپتامبر(2ام مهر ماه)، عرضه شده و در دسترس کاربران قرار می گیرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلامباتشکر از مطلب جالبتون

    پاسخ