;
coinex

رندر جدیدی از فبلت شیائومی می نوت 2 به بیرون درز کرد

تصویر جدید دیگری از فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) در فضای مجازی ظاهر شد و نمایشگر دو طرف منحنی آن مجددا مورد تائید قرار گرفت. رویداد شیائومی در 25 آگوست (4 شهریور ماه) در پکن برگزار خواهد شد و شایعات می‌ گویند که این رویداد برای راه اندازی یک گوشی هوشمند جدید یا ساعت هوشمند شیائومی خواهد بود. برخی معتقدند که ردمی 4 شیائومی با تراشه اسنپدراگون 625 خودنمایی کرده و بعضی دیگر پیش بینی می کنند که فبلت شیائومی می نوت 2 به نمایش در خواهد آمد و البته هنوز هم کسانی هستند که می گویند این شرکت چینی در آن روز اولین ساعت هوشمند خود را رونمایی خواهد کرد؛ اما این دستگاه هر چه باشد، در نهایت چهارم شهریور ماه 1395 رخ نشان می دهد.

به تازگی و با اکانت KJuma@ پستی در ویبو به اشتراک گذاشته شده که نمایی از فبلت شیائومی می نوت 2 را با یک نمایشگر دو طرف منحنی شیشه ای 3D در یک رندر طراحی شده به تصویر می کشد. نسخه ای که با 6 گیگابایت رم همراه بوده و به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. صفحه نمایش 5.5 اینچی اولد، در پنل جلویی آن قرار گرفته و آخرین و قدرتمندترین محصول کوالکام، اسنپداگون 821 در آن حکمرانی می کند. سنسور اثر انگشت که بر روی دکمه اصلی تعبیه شده و همچنین وجود یک دوربین دوگانه که در پنل پشتی جای خوش کرده است از دیگر مشخصات شیائومی می Note 2  است.

شایعات درباره قیمت گذاری این دستگاه می گویند که نسخه 128 گیگابایتی آن احتمالا با قیمت 2799 یوان (حدود 423 دلار) عرضه شده و مدل 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با برچسب قیمتی 2499 یوان (چیزی حدود 377 دلار) به فروش خواهد رسید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر