;
coinex

ال جی V20 بهترین تجربه ی صوتی و تصویری را ارائه می دهد

ال جی V20 بهترین تجربه ی صوتی و تصویری را ارائه می دهدال جی در حال حاضر بخشی از مشخصات ال جی V20 را به اشتراک گذاشته است. بنا بر ادعای ان کمپانی، ال جی V20 بهترین تجربه ی صوتی و تصویری را ارائه می دهد.
ال جی V20 ، پرچمدار بعدی این شرکت اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که با پشتیبانی از قابلیت سیستم 32 بیتی Hi-Fi کواد DAC (تبدیل دیجیتال به آنالوگ) و اجرای اندروید 7 نوقا از پیش نصب شده، همراه خواهد بود. امروز ال جی نشان داد که علاوه بر اینکه ال جی V20 را در تاریخ 6 ام سپتامبر(16 ام شهریور ماه) در سانفرانسیسکو رونمایی می کند، یک روز پس از معرفی رسمی، عرضه ی آن را در کشور مادر، کره ی جنوبی، آغاز می کند.

ال جی همچنین اشاره کرده است که ال جی V20 بهترین تجربه ی صوتی و تصویری را ارائه خواهد داد. بنابراین، علاوه بر پشتیبانی از تبدیل دیجیتال به آنالوگ 32 بیتی، انتظار می رود که این گوشی عکسبرداری و ضبط ویدئوی فوق العاده ای نیز ارائه دهد.

در اطلاعات فاش شده از ال جی V20 به وضوح می توان وجود دوربین عقب دوگانه را مشاهده کرد که یادآور دوربین دوگانه ی موجود در ال جی جی 5 است. اما فکر می کنیم که دوربین بکار رفته در ال جی V20 بسیار بهتر از دوربین گوشی ال جی جی 5 باشد. البته بدیهی است که تا زمانی که این گوشی در بازار عرضه نشده است، نمی توان در مورد دوربین و تجربه های صوتی و تصویری آن به طور قطع نظر داد.

شایعه شده است که این گوشی در تاریخ 23 سپتامبر(2ام مهر ماه ) توسط اپراتور تی- موبایل به قیمت 649 دلار در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر