;
coinex

سامسونگ گلکسی C9 نمایشگر 5.7 اینچی خواهد داشت

سامسونگ گلکسی C9 نمایشگر 5.7 اینچی خواهد داشتسامسونگ گلکسی C9 سومین گوشی از سری گوشی های سری C  سامسونگ با نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی خواهد آمد.

به نظر می رسد که گوشی های گلکسی سری C به صورت انحصاری برای بازار چین عرضه می شوند، اما این احتمال وجود دارد که در دیگر بازارها نیز شاهد آنها باشیم. تا کنون، دو گوی سری C به نام های گلکسی C5 و گلکسی C7 در بازار چین دیده شده است و به نظر می رسد که سامسونگ این روند را با گوشی سومی به نام گلکسی C9 ادامه خواهد داد.

همانطور که نام این گوشی نشان می دهد، مدل جدید نسبت به دیگر گوشی های سری C، باید با ویژگی های بهتری  همراه باشد. هفته ی گذشته گزارش شد که گلکسی C9 که با شماره مدل SM-C900 شناخته می شود، با نام مستعار”Amy” خواهد آمد.

علاوه بر این ها، ما چیز زیادی در مورد مشخصات گوشی گلکسی C9 نمی دانیم. با این وجود سایت واردات صادرات هندی زاوبا نام گلکسی C9 را به عنوان گوشی که راه خود را به هند باز خواهد کرد، آورده است.

مستندات این سایت نشان می دهد که سامسونگ گلکسی C9 مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی خواهد بود، درست مانند C7 که نمایشگری بزرگتر از نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی C5 داشت.

همچنین لازم به ذکر است که به احتمال زیاد قیمت گلکسی C9 ، حدود 250 دلار خواهد بود، اما نمی توان مطمئن بود که این قیمت نهایی گلکسی C9 است.

با توجه به این که دو مدل قبلی این سری از گوشی های سامسونگ فقط در چین عرضه شدند، به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی C9 نیز ابتدا در بازار های این کشور به فروش برسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تک

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر