;
coinex

دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016 ارسال شد

دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016

دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016 ارسال شد، لطفا 1 سپتامبر (11 شهریور ماه) را به خاطر بسپارید. نمایشگاه بین المللی برلین که با نام آی اف ای (IFA) شناخته می شود، یکی از بزرگترین رویدادهای تکنولوژی جهان است. شوی بزرگی که در آن کمپانی های بزرگ سازنده لوازم الکترونیکی در آن به قدرتنمایی و عرض اندام برای یکدیگر مشغول می شوند. این رویداد اجازه می دهد تا این کمپانی ها آخرین نوآوری ها و محصولات خود را به مردم معرفی کرده و آنها را برای ورود به بازار آماده کنند.

تعداد بسیاری زیادی از کمپانی های شرکت کننده در نمایشگاه IFA برلین قبل از شروع این رویداد با برپایی کنفرانس هایی، تکنولوژی های جدید خود را اعلام کرده و هواوی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016 برای تاریخ 1 سپتامبر (11 شهریور) هماهنگ شده و منابع مختلف بسیاری به این نکته اشاره کرده اند که هواوی در آن روز گوشی جدید خود را راه اندازی خواهد کرد.

معاون ارشد این کمپانی، یو چنگدانگ (Yu Chengdong) اعلام کرد که این رویداد در 1 سپتامبر و ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت برلین در ورزشگاه ولودروم (Velodrom) برگزار خواهد شد. یو چنگدانگ، محصول جدید منتشر شده در آن روز را با کلمات “فراتر از انتظارات” توصیف می کند. آیا این جمله شما را شگفت زده می کند؟ شاید نه! این کمپانی تاکنون سال بسیار قابل توجهی را پشت سر گذاشته و حداقل به گفته منبع این خبر پس از انتشار اخیر گوشی آنر 8 (Honor 8) در ایالات متحده توقع کاربران را به طور کلی بالا برده است.

شایعات می گویند که این شرکت قصد دارد تا محصولی را تحت برند نوا (Nova) که با هدف ارائه به جامعه زنان طراحی شده، معرفی کند. حتی برخی منابع گفته اند که Guan Xiaotong، هنرپیشه چینی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که دستگاه مورد نظر همان گوشی Mate S2 خواهد بود. دستگاهی که چندی پیش در تنا نیز ظاهر شد. شاید واقعا اولین گوشی نوا همین باشد! این اسمارت فون شباهت بسیاری به نکسوس 6P دارد و اسکنر اثر انگشت آن نیز در پنل پشتی قرار گرفته است. در هر صورت دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016 آماده شده و 11 شهریور برای غول تکنولوژی چین می تواند روز بزرگی باشد. برای اطلاع کامل از خبرهای نمایشگاه ifa 2016 با ما همراه باشید.

دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر