;
coinex

گوگل تایید کرد: موبایل ال جی وی 20 اولین گوشی مبتنی بر اندروید نوقا خواهد بود

گوگل در وب سایت رسمی خود تایید کرد که موبایل ال جی وی 20 اولین گوشی هوشمند مجهر به اندروید نوقا خواهد بود.

گوگل در وب سایت رسمی خود تایید کرد که موبایل ال جی وی 20 اولین گوشی هوشمند مجهر به اندروید نوقا خواهد بود. گوگل بالاخره نسخه نهایی اندروید 7.0 نوقا را منتشر کرد و اسم دستگاه هایی را که برای اولین بار جدیدترین و شیرین ترین سیستم عامل گوگل را اجرا می کنند، اعلام کرد. در معرفی این اسامی گوگل به گوشی LG V20  اشاره کرده و تایید می کند که این دستگاه اولین گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید Nougat بوده که با این سیستم عامل جدید عرضه خواهد شد.

غول تکنولوژی مستقر در مانتین ویوو در نهایت نسخه نهایی و پایدار اندروید نوقا را منتشر و در کنار آن از گوشی ال جی V20 به عنوان اولین در دریافت این سیستم عامل یاد کرد. پست قرار گرفته در وب سایت اندروید گوگل همچنین به تصویری اشاره داشت که گمان می شود متعلق به گوشی ال جی وی 20 بوده که به زودی توسط کمپانی LG معرفی خواهد شد.

این کمپانی کره‌ای از قبل اعلام کرده بود که در 6 سپتامبر (16 شهریور ماه) با برگزاری رویدادی از موبایل ال جی وی 20 خود پرده برداری کرده و یک روز بعد در سئول پایتخت سرزمین مادری خود این کار را انجام می دهد. این دستگاه قطعا یکی از هیجان انگیزترین گوشی های ال جی خواهد بود. خبرهای زیادی از قبل، شایعاتی درباره ویژگی های آن بازگو می کردند. علاوه بر عنوان اولین گوشی مبتنی بر اندروید نوقا، مدل V20 اولین گوشی هوشمند با قابلیت Hi-Fi Quad DAC با معماری 32 بیتی خواهد بود.

وجود چنین فناوری در واقع به این معنی است که تجربه های صوتی در این اسمارت فون کاملا خاص و منحصر به فرد خواهد بود. این تکنولوژی می تواند تا 50 درصد از نویزهای محیط اطراف را کاهش داده و هنگامی که از هدفون استفاده می کنید تجربه یک اجرای زنده را القا خواهد کرد.

در موبایل ال جی وی 20 تراشه اسنپدراگون 820 حکمرانی خواهد کرد

شایعات درباره مشخصات LG V20 این گونه روایت می شود. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی بوده که درست به مانند مدل ال جی وی 10 از یک نمایشگر ثانویه در بالای صفحه نمایش برخوردار شده است. در درون این دستگاه پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 820 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 می‌تواند به قدرتنمایی مشغول باشد. ال جی ظرفیت رم این دستگاه را به 4 گیگابایت افزایش داده و به احتمال زیاد با یک دوربین دوگانه در  پنل پشتی همراه خواهد بود. حداقل این نکته از تصاویر به بیرون درز شده کاملا پیداست. بدنه تمام فلزی این گوشی قطعا یکی از بخش های جذاب آن برای بازار گوشی های هوشمند امروزی است.

به غیر از موبایل ال جی وی 20 دیگر دستگاه هایی که به آخرین نسخه اندروید گوگل مجهز خواهند شد، مطمئنا باید محصولات خود این کمپانی باشد. سیستم عامل Android 7.0 Nougat در دستگاه های نکسوس دیگری همچون نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس 6، نکسوس 9، Nexus Player و Pixel C خودنمایی خواهد کرد. مسلما این امر، کاملا طبیعی است. گوگل نباید برند خود را فراموش کند؛ اما ما همچنان گوشی ال جی وی 20 را با عنوان اولین گوشی مجهز به اندروید نوقا معرفی می کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر