;
coinex

ساعت هوشمند هوامی احتمالا از سیستم عامل اندروید ویر قدرت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت هوامی تکنولوژی (Huami Technology) در حالی که از عمر باتری ساعت هوشمند هوامی صحبت می کرد، اشاره ای غیر مستقیم نیز به سیستم عامل این ساعت هوشمند کرد. احتمالا ساعت هوشمند Huami مبتنی بر سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear) باشد.

آقای وانگ (Wang) در پستی که در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته گفته است که او از ساعت های هوشمند مختلفی استفاده کرده که از سیستم عامل اندروید یا اندروید ویر برخوردار بودند، ساعت های هوشمندی از برندهای تجاری بزرگ دنیا؛ اما متاسفانه عمر باتری هیچ کدام از آنها فراتر از یک روز نبود. او همچنین به این نکته اشاره کرده است که نسل دوم دستبند می بند می‌تواند عمر باتری 20 روزه ارائه دهد و این درحالی است که دستبندهای اسپرت برندهای بزرگ این عرصه، عمر باتری 7 روزه ارائه می‌ دهند.

ساعت هوشمند هوامی با یک نمایشگر گرد لمسی تولید شده و به دکمه‌ های فیزیکی مجهز خواهد شد.

دستبند شیائومی می بند (Xiaomi Mi Band) که از محبوبیت خوبی نیز در بین کاربران برخوردار شد در نتیجه همکاری بین شیائومی و کمپانی Huaheng Electronic Technology تولید شد. نتیجه این همکاری منجر به تشکیل Huami Technology شد که از ترکیب دو واژه Huaheng + Xiaomi به دست آمده است.

وانگ در پست بعدی خود به این نکته اشاره کرده که عمر باتری ساعت هوشمند هوامی 2 روز خواهد بود و در صورت استفاده نرمال و معمولی از آن تا 3 روز هم دوام خواهد آورد؛ اما بیشتر از آن دیگر جواب نخواهد داد.

به غیر از عمر باتری این محصول جدید، مدیرعامل این کمپانی گفت که ساعت هوشمند هوامی با یک نمایشگر گرد لمسی تولید شده و به دکمه‌ های فیزیکی مجهز خواهد شد. کمپانی Huami اولین ساعت هوشمند خود را در 30 آگوست (9 شهریور ماه) معرفی خواهد کرد. این کمپانی چندی قبل برای ساعت هوشمند خود تیزر تبلیغاتی را منتشر کرد که اشاره به یک رابط کاربری مناسب و کاربر پسند و همچنین یک گام شمار داشت.

وانگ در پست بعدی خود به این نکته اشاره کرده که عمر باتری ساعت هوشمند هوامی 2 روز خواهد بود

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر