;
coinex

گوشی هواوی Mate 9 در تصویر جدیدی جلوه گری کرد؛ دوربین دوگانه مجددا تایید می شود

یک تصویر جدید از گوشی هواوی Mate 9 در فضای آنلاین به بیرون درز کرد و دوربین متفاوت از آن چیزی که در قبل دیده شده بود، خودنمایی کرد.

یک تصویر جدید از گوشی هواوی Mate 9 در فضای آنلاین به بیرون درز کرد و دوربین متفاوت از آن چیزی که در قبل دیده شده بود، خودنمایی کرد. دوربین پنل پشتی همچنان یک دوربین دوگانه را نشان می دهد؛ اما در تصویر جدید لنزهای دوربین دوگانه هواوی میت 9 با یک محافظ شیشه ای یک تکه پوشیده شده و فلش LED قرار گرفته در کنار آن برخلاف تصویر منتشر شده قبلی دایره ای شکل است. علاوه بر این گوشی هواوی Mate 9 در تصویر جدید فاقد فوکوس لیزری است در صورتی که تصویر درز شده قبلی از این گوشی این ویژگی را به نمایش گذاشته بود. تنها ویژگی مشترکی که در هر دو تصویر دیده می شود، موقعیت قرار گیری و شکل اسکنر اثر انگشت آن است.

علاوه بر این گوشی هواوی Mate 9 در تصویر جدید فاقد فوکوس لیزری است

تصویر جدید

شایعات همچنین می گویند که گوشی Huawei Mate 9 با پردازنده کرین 960 هواوی راه اندازی خواهد شد. Kirin 960 یک چیپ هشت هسته ای است که برای ساخت آن از معماری big.LITTLE استفاده شده و شامل 4 هسته Cortex A-73 و 4 هسته Cortex A-53 است. تراشه Kirin 960 از شبکه های ارتباطی CDMA و LTE Cat. 12 پشتیبانی کرده و بعد از تراشه Kirin 650 دومین تراشه ایست که از تمامی شبکه های ارتباطی پشتیبانی کامل خواهد کرد. پردازنده قرار گرفته در کنار آن نیز Mali-G71 خواهد بود.

از دیگر مشخصات میت 9  می‌ توان به نمایشگر 6 اینچی آن با کیفیت تصویری 2K اشاره کرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل شده و آخرین سیستم عامل گوگل، اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت؛ البته گفته می شود که رابط کاربری EMUI 5.0 نیز بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

دوربین گوشی هواوی Mate 9

تصویر قدیمی

جزئیات بیشتری از دوربین هواوی میت 9 به بیرون درز نکرده است. این که پیکسل های این دوربین دوگانه چقدر است و چگونه کار خواهد کرد، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حال حاضر صحبتی از کمپانی لایکا نیز به میان نیامده؛ اما شاید به مانند دوربین دوگانه هواوی پی 9، در ساخت دوربین این محصول جدید نیز کمپانی لایکا دست داشته باشد.  شایعات می گویند که تاریخ راه اندازی فبلت میت 9 هواوی ممکن است که در ماه اکتبر صورت گیرد.

نمایشگاه IFA 2016 نزدیک است و دعوتنامه هواوی برای شرکت در این شوی بزرگ جهانی تاریخ 1 سپتامبر را نشان می دهد. شاید در آن روز خبرهای بیشتری از گوشی هواوی Mate 9 به گوش برسد. تا آن روز کمی صبر کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر