;
coinex

گلکسی نوت 7 در چین فقط در نسخه ی 4 گیگابایتی عرضه شد

گلکسی نوت 7 در چین فقط در نسخه ی 4 گیگابایتی عرضه شدامروز طی یک رویداد خاص، سامسونگ گلکسی نوت 7 در چین عرضه شد. با وجود شایعات بسیاری که پیش از این وجود داشت، ادعا می شود که یک نسخه ی 6 گیگابایتی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از گلگسی نوت 7 در چین عرضه خواهد شد ولی در این عرضه ی رسمی سامسونگ، تنها نسخه ی 4 گیگابایتی از گلکسی نوت 7 دیده شد.  نوت 7 در همان نسخه ای که در دیگر بازارها، عرضه شده است، یعنی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در بازارهای چین نیز منتشر شد.

این مدل چینی، درست مانند نسخه ی محدوده ی آمریکایی آن، با پردازنده ی اسنپ دراگون 820 کوالکوم، کار می کند. در حالی که در دیگر بازارهای سراسر جهان تراشه ی اگزینوس خود سامسونگ در این گوشی بکار رفته است.

حتما تا کنون تمام مشخصات دیگر گلکسی نوت 7 را از نسخه هایی که به صورت رسمی در کشورهای مختلف به اشتراک گذاشته شده است، دریافته اید. از نظر قیمت گذاری نیز گفتنی است که این پرچمدار حدود 897 دلار در چین به فروش خواهد رسید.

این گوشی در حال حاضر در مرحله ی ثبت نام است. یک میلیون نفر ظرف کمتر از دو ساعت از آغاز ثبت نام، آن را خریداری کرده اند. در تاریخ اول سپتامبر گلکسی نوت 7 در چین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

.

منبع: gsmarena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر