;
coinex

این دستگاه های سونی به زودی اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد

لیست دستگاه های سونی که به زودی اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد، منتشر شد.

کمپانی سونی اخیرا لیست دستگاه هایی که به زودی از اندروید 7.0 نوقا برخوردار خواهند شد را منتشر کرد؛ اما از همین حالا جای خالی بعضی از دستگاه ها احساس می شود. در این لیست نام دستگاه های سری اکسپریا C، اکسپریا M و یا اکسپریا E دیده نمی شود. با این اوصاف، به نظر نمی رسد که این دستگاه های سونی هرگز از آپدیت اندروید 7.0 نوقا برخوردار شوند. گوشی اکسپریا Z3 که در سپتامبر سال 2014 راه اندازی شد نیز از آخرین نسخه ی اندروید برخوردار نخواهد شد.

در ادامه لیست دستگاه های سونی که از آپدیت اندروید 7.0 نوقا برخوردار می شوند را مشاهده خواهید کرد:

اکسپریا +Z3

تبلت اکسپریا Z4

اکسپریا Z5

اکسپریا Z5 کامپکت

اکسپریا Z5 پریمیوم

اکسپریا ایکس

اکسپریا XA

اکسپریا ایکس پرفورمنس

اکسپریا XA اولترا

هر شش ماه یکبار، یک دستگاه رده بالا توسط کمپانی سونی راه اندازی می شود؛ از زمان عرضه ی سونی اکسپریا Z3 (دو سال قبل)، 3 دستگاه پرچمدار دیگر نیز راه اندازی شده است و این کمپانی قصد دارد در  نمایشگاه IFA 2016 از دستگاه دیگری نیز رونمایی کند. گوشی اکسپریا Z3 بدون شک، نادیده گرفته شده است؛ به ویژه با توجه به اینکه این دستگاه برای آزمایش نسخه ی پیش نمایش اندروید نوقا مورد استفاده قرار گرفته بود.

علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که این دستگاه های سونی در چه تاریخی از این آپدیت برخوردار خواهند شد؛ کمپانی سونی قبلا خاطر نشان کرده بود که این پروسه بخش بندی شده و تاریخ انتشار آن به اپراتور و بازار بستگی دارد.

کمپانی اچ تی سی نیز قبلا اعلام کرده بود که دستگاه های اچ تی سی 10، اچ تی سی وان A8 و اچ تی سی وان M9 نیز آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد. اینطور که به نظر می رسد، کمپانی سامسونگ نیز آپدیت مذکور را برای دستگاه های گلکسی نوت 7، گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس در نظر گرفته است.

.

منبع: androidcentral

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر