;
coinex

گوشی هواوی پی 10 احتمالا به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود؛ اما این بار در پنل جلو!

 گفته می شود که اسکنر اثر انگشت گوشی هواوی پی 10 در پنل جلویی آن خودنمایی خواهد کرد.

گوشی هواوی پی 10 به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود. این خبر کاملا طبیعی است؛ اما به نظر می رسد که این بار کمی فرق کرده است. گفته می شود که اسکنر اثر انگشت گوشی هواوی پی 10 در پنل جلویی آن خودنمایی خواهد کرد.

هواوی بر خلاف دیگر کمپانی های گوشی ساز چینی به نظر می رسد که مدام در جستجوی ارائه دستگاه هایی به بازار است که با هم فرق داشته باشند. این غول تکنولوژی چینی برای اولین بار در گوشی های هوشمند سری 2016 خود از دوربین های دوگانه استفاده کرد و از انجام این کار تا حدود زیادی نیز فایده برد. گوشی های هوشمند هواوی پی 9 و آنر 8 با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شدند.

هواوی تا اینجا سال پرباری را پشت سر گذاشته است. انتشار سه گوشی مهم و قدرتمند در امسال – گوشی Huawei P9، آنر 8 و Honor V8 – نتوانسته این کمپانی را آرام کند و هنوز برای عرض اندام و خودنمایی در بازار دو گوشی هوشمند دیگر را در چنته دارد. گوشی های قدرتمندی که یکی از آنها (هواوی میت اس 2) در همین سپتامبر از راه می رسد و دیگری (هواوی میت 9) در اواخر امسال به روی صحنه خواهد رفت.

اگر قرار باشد که این اسکنر در نمای جلویی گوشی هواوی پی 10 دیده شود، بدان معنی است که احتمالا یک دکمه فیزیکی اصلی (هوم) نیز در این سمت قرار خواهد گرفت

اگر چه در حال حاضر آنچنان شایعاتی درباره این دستگاه به گوش نمی رسد؛ اما آخرین آنها که در شبکه اجتماعی ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) ظاهر شد، فاش کرد که گوشی Huawei P10 به یک اسکنر اثر انگشت در نمای جلویی مجهز خواهد شد. اگر این خبر درست باشد هواوی P10 تبدیل به اولین گوشی مهم هواوی شده که با سنسور اثر انگشت در جلو عرضه خواهد شد. این شرکت در چند سال اخیر برای تمامی گوشی های هوشمند خود از طراحی سنسور اثر انگشت در پنل پشتی استفاده کرده و با این کار تنوعی به طراحی گوشی های هوشمند خود داده باشد. اگر خاطرتان باشد دیگر شایعه ی طراحی اسکنر اثر انگشت در پنل جلو به چند ماه قبل باز می گردد.

اگر قرار باشد که این اسکنر در نمای جلویی گوشی هواوی پی 10 دیده شود، بدان معنی است که احتمالا یک دکمه فیزیکی اصلی (هوم) نیز در این سمت قرار خواهد گرفت. دیدن طراحی هواوی برای دکمه هوم این دستگاه می تواند بسیار جالب توجه باشد. این کمپانی چندان با این دکمه آشنایی ندارد!

از آنجا که این خبر در ویبو به اشتراک گذاشته شده، پس نمی توان صد در صد از درستی آن مطمئن بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که این خبر را اندکی چاشنی دار کنید تا لذت بیشتری از خواندنش ببرید؛ مسلما زمانی درباره این شایعه با اطمینان حرف خواهیم زد که یا رندرهایی از این دستگاه منتشر شود و یا عکس های واقعی آن به بیرون درز کند.

گوشی هواوی پی 10 به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر