;
coinex

گوشی لی اکو Le 2s Pro در بنچمارک انتوتو امتیاز بالایی به دست آورد

گوشی لی اکو Le 2s Pro در بنچمارک انتوتو محک خورد و امتیاز بالایی برای آن به ثبت رسید.

گوشی لی اکو Le 2s Pro در بنچمارک انتوتو محک خورد و امتیاز بالایی برای آن به ثبت رسید. موبایل LeEco Le 2s Pro جدیدترین محصول کمپانی LeEco است. هنوز هیچ تاریخ رسمی برای معرفی این دستگاه اعلام نشده؛ اما شایعات زیادی حاکی از آن است که ششم یا هفتم سپتامبر (16 یا 17 شهریور ماه) می تواند همان روز موعود باشد. با این حال این دستگاه در بنچمارک انتوتو محک خورده و امتیاز خوبی را نیز به دست آورد.

با توجه به پستی که در ویبو به اشتراک گذاشته شده بود گوشی لی اکو Le 2s Pro در بنچمارک انتوتو توانست امتیاز 157,897 را برای خود به ثبت برساند. چنین امتیاز بالایی به لطف وجود جدیدترین و قویترین محصول کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 821 به دست آمده است.

گوشی لی اکو Le 2s Pro در بنچمارک انتوتو توانست امتیاز 157,897 را برای خود به ثبت برساند.

شایعات قبلی مشخصات Le 2s Pro را این گونه عنوان کرده بودند. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی جا خوش کرده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری دوربینی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالوی گوگل مدیریت نرم افزاری را برعهده دارد و رابط کاربری EUI این کمپانی بر بالای اندروید خودنمایی خواهد کرد.

پیش بینی هایی نیز شنیده می شود که احتملا گوشی لی اکو Le 2s Pro در نسخه های متفاوتی از نظر رم و مقدار حاظه داخلی تولید خواهد شد. نسخه پایه ای این مدل به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نسخه های سطح بالاتر آن دارای 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

اوایل این هفته تصویر تازه ای از این دستگاه – البته با اندکی چاشنی نمک – به بیرون درز کرد که گفته می شد متعلق به گوشی LeEco Le 2s Pro است. دستگاهی که در یک بدنه فلزی ظاهر شد. در آن زمان گفته شد که این دستگاه با تراشه MSM8996 عرضه می‌شود که ما آن را با نام اسنپدراگون 820 می شناسیم. از دو حال خارج نیست. یا اشتباهی صورت گرفته و یا این که گوشی هوشمند جدید لی اکو با دو نسخه متفاوت از جهت پردازنده وجود خواهد داشت. این کمپانی چینی همچنین یک تیزر تبلیغاتی جدید منتشر کرده که در آن نیز به بدنه فلزی این گوشی اشاره کرده است.

اوایل این هفته تصویر تازه ای از این دستگاه – البته با اندکی چاشنی نمک - به بیرون درز کرد که گفته می شد متعلق به گوشی LeEco Le 2s Pro است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر