;
coinex

کاربرد اسکنر چشم نوت 7 در کسب و کار های دیگر سامسونگ

کاربرد اسکنر چشم نوت 7 در کسب و کار های دیگر سامسونگبنا به گزارشات اخیر، برای سامسونگ از اسکنر چشم نوت 7 براخی افزایش امنیت در کسب و کار های دیگر خود از جمله کسب و کار های اوراق بهادار، استفاده می کند.

اسکنر چشم گلکسی نوت برای احراز هویت، سیستم امنیتی خوبی محسوب می شود. از طرفی Samsung Securities یکی از بخش های بزرگ کسب و کاری سامسونگ است. گفته می شود که این بخش به صورت تجاری از اسکنر چشم گلکسی نوت 7 برای احراز هویت کاربران استفاده می کند. همچنین در گزارشات آمده است که دیگر موسسات مالی مانند بانک ها، به توسعه ی اپلیکیشن هایی پرداخته اند که برای شناسایی هویت کاربر در آن، نیاز به اسکنر چشم است.

یک مقام رسمی از بخش Samsung Securities سامسونگ اعلام کرده است که احراز هویت از طریق اسکنر چشم گلکسی نوت 7 در کنار گواهی عمومی احراز هویت دیجیتالی به زودی در اپلیکیشن های موبایلی Samsung Securities در دسترس خواهد بود.

بنا بر گزارشات، دیگر شرکت های سهامی کره ی جنوبی مانند Kiwoom Securities نیز در حال آماده سازی اپلیکیشن های تجاری با استفاده از احراز هویت اسکنر چشم گلکسی نوت 7 هستند. انتطار می رود که روش های مشابه زیادی وارد بیشتر بازارها شود ولی تا آن زمان که این روش ها برای مصرف عموم مردم آماده شوند، می توان از تکنولوژی موجود در گلکسی نوت 7 استفاده کرد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر