;
coinex

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 رسما معرفی شد

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 در طول برگزاری کنفرانس خبری ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شد. ساعتی که بنا بر گفته های این کمپانی از دو نسل قبلی بهتر خواهد بود. ساعت هوشمند Asus ZenWatch 3 مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید ویر بوده و به ادعای این کمپانی از دو جهت برتر از مدل نسل قبلی خود خواهد بود. ارگونومی بسیار بهتر و عملکردی بالاتر آن را نسبت به مدل زن واچ 2 در جایگاه بهتری در بازار قرار خواهد داد. البته یکی از دلایل اصلی آن می‌ تواند وجود پردازنده اسنپدراگون 2100 کوالکام باشد که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. تراشه جدید کوالکام به نظر می رسد که به طور سفارشی برای دستگاه های دقیقی همچون ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 طراحی شده باشد.

کمپانی ایسوس می گوید که این دستگاه می تواند تنها در عرض 15 دقیقه 60 درصد از شارژ از دست رفته خود را ببازیابد و با یک شارژ کامل تا دو روز روشن خواهد بود و جالب آن که عملکرد خوبی نیز خواهد داشت. ایسوس ZenWatch 3 به نظر قدرتمندترین نسل از ساعت های Android Wear است. این ساعت دارای یک نمایشگر آمولد دایره ای شکل با رزولوشن 400 در 400 پیکسل است. البته با وجود چنین اندازه و چنین مقدار رزولوشنی دارای حداقل تراکم پیکسلی بوده که یک ساعت هوشمند می‌ تواند در اختیار داشته باشد. بر روی قاب این ساعت هوشمند سه دکمه برای تنظیمات مختلف قرار گرفته است؛ هر چند که دکمه اصلی آن به طور معول کارهای اندروید ویر را انجام می‌دهد و همچنین دکمه ای از آن مربوط به تنظیمات و همچنین اپلیکیشن نظارت بر فعالیت‌های ورزشی ایسوس با نام ZenFit است.

طراحی این ساعت بسیار زیبا است و یک دستبند چرمی یا پلاستیکی می‌تواند آن را در دور دستان شما به خوبی نگه داشته و جلوه آن را خاص تر کند. محافظ گوریلا گلس بر روی شیشه منحنی آن جا خوش کرده و  بدنه آن در رنگ های نقره ای و رز گلد نمای ظاهری آن را زیباتر کرده است.

یکی از مهمترین نکات درباره ایسوس زن واچ 3 باریکی کم این دستگاه است. ساعت جدید ایسوس با 9.95 میلیمتر ضخامت نازکتر از ساعت اپل و بسیار باریکتر از ساعت هوشمند هواوی است.

ایسوس می‌گوید که این دستگاه در ماه اکتبر و با قیمت 229 یورو (حدود 255 دلار) وارد آلمان و ایالات متحده خواهد شد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر