;
coinex

تبلت Yoga Tab 3 Plus معرفی شد؛ لنوو نمایشگر 2K رو کرد

تبلت Yoga Tab 3 Plus توسط لنوو و در نمایشگاه آیفا 2016 معرفی شد.

تبلت Yoga Tab 3 Plus توسط لنوو و در نمایشگاه آیفا 2016 معرفی شد. در بین تولید کننده های تبلت اندرویدی لنوو را باید یکی از کمپانی های پیشرو در این عرصه دانست. این کمپانی همواره در این حوزه حرف های جدید زیادی برای گفتن داشته است. این کمپانی امروز کنفرانسی را در برلین و قبل از برپایی رسمی نمایشگاه IFA 2016 برگزار کرد و در آن لپ تاپ یوگا بوک را معرفی کرده و سپس از روی تبلت Yoga Tab 3 Plus پرده برداشت. دستگاهی که به باتری غول پیکری مجهز شده و نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است. این دستگاه به واقع می تواند بهترین تبلت اندرویدی کمپانی لنوو تا به امروز باشد.

لنوو یوگا تب 3 پلاس چنین توصیف شده است. نمایشگری 10.1 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن تصویری 1600 در 2560 پیکسل در جلوی آن خودنمایی می کند. طراحی آشنای آن شکل و شمایل خاصی دارد. یک پنل باریک که نمایشگر تبلت باشد در پائین با یک برآمدگی در هم آمیخته و علاوه بر آن که طراحی منحصر به فردی به آن داده است، کاربردهای خوبی نیز ارائه کرده است. یک ورق تاشو که در زیر این دستگاه به این برآمدگی گره خورده است باعث می‌شود تا به راحتی تبلت خود را به آن تکیه داده و بدون آن که نیاز باشد تا در دستانتان نگه دارید، بر روی میز یا یک سطح صاف گذاشته و از تماشای فیلم در آن لذت ببرید. علاوه بر این وجود یک سوراخ در ورق زیر این تبلت می تواند برای آویزان کردن آن به شما کمک کند.

تبلت Yoga Tab 3 Plus نیروی روشنایی خود را از یک باتری بزرگ 9000 میلی آمپر ساعتی تامین کرده و لنوو می گوید که قادر است تا با شارژ کامل بیش از 18 ساعت این تبلت را برای کار آماده نگه دارد.

تبلت Yoga Tab 3 Plus نیروی روشنایی خود را از یک باتری بزرگ 9000 میلی آمپر ساعتی تامین کرده و لنوو می گوید که قادر است تا با شارژ کامل بیش از 18 ساعت این تبلت را برای کار آماده نگه دارد. پشتیبانی از شارژ سریع 12 ولت – 2 آمپر یکی از ویژگی های این باتری خواهد بود.

قدرت لازم برای انجام محاسبات از یک پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 652 کوالکام ناشی می شود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی را تشکیل داده که از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت نیز قابل ارتقا خواهد بود.

لنوو یوگا Tab 3 Plus ادامه روی مدل اصلی Yoga Tab 3 است که برخی ویژگی های جدید به آن اضافه شده است، پورت یو اس بی نوع C یکی از همین ویژگی های اضافه شده است. این دستگاه در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. نسخه ای از آن تنها از وای – فای پشتیبانی می کند؛ اما نسخه دیگر با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پر سرعت 4G LTE وارد بازار خواهد شد. در پنل پشتی هر دو مدل یک دوربین 13 مگاپیکسلی جانمایی شده و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربین نسبتا خوبی نشان می دهد. تبلت جدید لنوو در رنگ های خاکستری و مشکی و با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد. هنوز قیمت آن به طور رسمی اعلام نشده است.

تبلت Yoga Tab 3 Plus نیروی روشنایی خود را از یک باتری بزرگ 9000 میلی آمپر ساعتی تامین کرده و لنوو می گوید که قادر است تا با شارژ کامل بیش از 18 ساعت این تبلت را برای کار آماده نگه دارد.

تبلت Yoga Tab 3 Plus

.

منبع: androidheadlines

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر