;
coinex

معرفی یک دستگاه پخش بلوری مقرون به صرفه توسط پاناسونیک در نمایشگاه ایفا 2016

معرفی یک دستگاه پخش بلوری مقرون به صرفه توسط پاناسونیک در نمایشگاه ایفا 2016

اخبار محصولات تکنولوژیک مختلف از نمایشگاه IFA 2016 سرتیتر تمامی اخبار حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که نمایشگاه ایفا 2016 رسما از 2 سپتامبر کار خود را آغاز خواهد کرد.

این رویداد که هماورد غول های بزرگ تکنولوژی دنیا است، میزبانی بزرگانی همچون سامسونگ، ایسر، پاناسونیک و … است و این بار قصد داریم یکی از محصولات جدید پاناسونیک را به شما معرفی کنیم.

پاناسونیک در حال حاضر یک دستگاه پخش بلوری (Blu-ray Player) در بازار دارد که با قیمت 699 دلاری خود، چندان بلوری پلیر ارزان قیمتی هم نیست. این کمپانی بدین منظور، دستگاه پخش بلوری UB-700 4K را امروز در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد. گفتنی است قیمت این دستگاه 500 یورو خواهد بود.

دستگاه UB-700 پاناسونیک تقریبا از تمام امکاناتی که نسخه گران قیمت تر آن یعنی DMP-UB900 ارائه می دهد برخوردار است که از جمله آن ها می توان به پخش تصویر با نرخ فریم 60fps، پشتیبانی از HDR، پخش صدای با کیفیت بالا (با فرمت های WAV، FLAC، DSD و ALAC) و قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4K. البته این دستگاه از گواهینامه THX و یا صدای فراگیر (7.1 Surround Sound) برخوردار نیست.

دستگاه پخش بلوری UB700 به پاناسونیک قدرت رقابت بیشتری را با دستگاه UBD-K8500 سامسونگ که تنها با قیمتی حدودا 300 دلاری در آمازون به فروش می رسد، می دهد. اما شایان ذکر است که هنوز هر دوی این دستگاه از لحاظ قیمتی پشت Xbox One S جای می گیرند که با ارائه پخش تصاویر بلوری با کیفیت 4K، تنها با قیمت 299 دلار (به بالا) عرضه می شود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر