;
coinex

قیمت و تاریخ انتشار ساعت هوشمند گیر S3

قیمت و تاریخ انتشار ساعت هوشمند گیر S3سامسونگ ساعاتی پیش در نمایشگاه IFA 2016 برلین، از ساعت هوشمند گیر S3 خود پرده برداشت. گیر S3 سومین نسخه از سری ساعت های هوشمند  سامسونگ با طراحی زیبا و باریک است. همانطور که در تصاویر مشخص است، این ساعت هوشمند شبیه به یک ساعت معمولی است.

سامسونگ برای طراحی ظاهری گیر S3 با طراحی به نام Yvan Arpa و برای طراحی بند آن با هنرمندی به نام “آریک لوی” وارد همکاری شد. با توجه به معرفی رسمی سامسونگ، ساعت هوشمند گیر S3 در دو نسخه ی گیر S3 فرانتیر (Gear S3 frontier) و گیر S3 کلاسیک (Gear S3 classic)، عرضه می شود. مدل گیر S3 فرانتیر طراحی مدرن و فلزی دارد و با یک جفت بند سیلیکونی، یکی بزرگ و یکی کوچک همراه است ولی مدل گیر S3 کلاسیک با یک بند چرمی، مانند یک ساعت معمولی کلاسیک است.

فروش ساعت هوشمند گیر S3 از ماه اکتبر آغاز می شود. گیر S3 کلاسیک به عنوان یک مدل اتصال شونده ی بلوتوثی با قیمتی حدودی 350 دلار به فروش خواهد رسید ولی مدل گیر S3 فرانتیر به دلیل مجهز بودن به ال تی ای گران تر خواهد بود و کمی بعد از گیر S3 کلاسیک وارد بازار خواهد شد.

دو مدل نسل سوم از ساعت های هوشمند گیر سامسونگ بهبود قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی به همراه دارند. این ساعت ها بزرگتر ولی باریک تر از نسخه های سال های گذشته هستند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر