;
coinex

معرفی رسمی گوشی اکسپریا ایکس کامپکت

معرفی رسمی گوشی اکسپریا ایکس کامپکتامروز سونی علاوه بر معرفی گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد، گوشی اکسپریا ایکس کامپکت را نیز برای کسانی که به دنبال گوشی مناسب و جمع و جور اندرویدی هستند، معرفی کرد.

این گوشی جیبی کوچک ظاهری بسیار کاربر پسند دارد با این حال به دلیل اندازی کوچکش از قدرت پردازش کمی برخوردار نیست حتی مجهز به آخرین فن آوری دوربین سونی برای یک  دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی است. از طرفی یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی نیز دارد که می تواند یک روز کامل اکسپریا ایکس کامپکت را روشن نگاه دارد.

گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس کامپکت مجهز به نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، پردازنده ی 6 هسته ای اسنپ دراگون 650 کوآلکوم با قدرت پردازشی 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510 است. از نقطه نظر حافظه این گوشی داری 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت به واسطه ی کارت حافظه ی میکرو اس دی است. دیگر مشخصات اکسپریا ایکس زد شامل دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فازی خودکار، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از اتصال 4G LTE می شود.

این گوشی 24 روز دیگر در تاریخ 25 ام سپتامبر در سه رنگ مشکی، آبی و سفید، برای فروش وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر