;
coinex

ساعت هوشمند تناسب اندام فسیل : آغاز فروش از 5 مهر ماه با قیمت 175 دلار

ساعت هوشمند تناسب اندام فسیل : آغاز فروش از 5 مهر ماه با قیمت 175 دلار

ساعت های تناسب اندام همان ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده‌اند، اما باطن آنها چیز دیگری است.

شرکت فسیل نهایت تلاش خود را می‌کند تا در بازار ساعت هوشمند تناسب اندام از رقبای خود جلو بیافتد. علاوه بر معرفی محصولات جدیدش، حالا قرار است این شرکت در نمایشگاه IFA 2016 محصولات بیشتری را به دنیا معرفی کند.

روز گذشته در نمایشگاه ایفا 2016 در شهر برلین، شرکت فسیل از چهار مدل تناسب اندام رونمایی کرد. این مدل‌ها عبارتند از Q Nate، Q Crewmaster، Q Gazer و Q Tailor. در واقع، همه این چهار مدل ظاهر یکسانی دارند اما استایل ها کمی متفاوت است.

این ساعت های مچی همان ظاهر سنتی خود را حفظ کرده اند اما شامل قابلیت های تناسب اندام (گام‌شمار، فاصله‌شمار، میزان مصرف کالری و میزان خواب) و هشدارهای بی صدا هستند و می‌توانند از طریق ویبره شما را از پیغام های گوشی هوشمندتان نیز باخبر کنند. همچنین صفحه دوم بر روی صفحه اصلیِ ساعت به شما مسافت باقیمانده به مقصد را نشان می دهد. این قابلیت می تواند شما را از میزان پیشرفت‌تان در طول روز آگاه کند.

یک سری کنترل های هوشمند هم وجود دارد که شرکت فسیل نام آنها را «گوشی های هوشمند هایبرید» می خواند. با استفاده از این کنترل ها کاربر قادر خواهد بود راه اندازی شاتر دوربین گوشی، پخش موسیقی و امکان جستجوی قابلیت های گوشی را به دست گیرد. این مدل ساعت ها با گوشی‌های آیفون و اندروید نیز در ارتباط هستند و از یک باتری سکه ای با عمر شش ماه تغذیه می کنند.

این ساعت مچی در تاریخ 5 مهر فروش خود را با قیمت 175 دلار در ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد کرد. همچنین پیش‌فروش این محصول از 24 شهریور شروع می شود. در ابتدا قیمت‌گذاری بین‌المللی و انتشار اطلاعات مربوطه در دسترس نبود، اما با تبدیل نرخ می توان گفت قیمت این محصول در انگلستان حدود 130 پوند و در استرالیا 230 دلار است.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر