;
coinex

صاحبان فعلی آیفون امسال چه گوشی هایی خریداری می کنند؟

صاحبان فعلی آیفون امسال چه گوشی هایی خریداری می کنند؟گفته می شود که 50 درصد از کاربران فعلی آیفون در سال جاری، آیفون خود را به آیفون 7 ارتقاء می دهند، 19 درصد از آنها کاربر دستگاه های سامسونگ خواهند شد و 8 درصد نیز گوشی های دیگری خریداری می کنند.

در واقع بررسی های اخیر انجام شده توسط شرکت Insurance2GO نشان می دهد که نیمی از کاربران فعلی آیفون ، آیفون 7 می خرند. از قرار معلوم، این شرکت بیمه گزینه ارزش های مختلفی را برای مصرف کنندگان در مورد ارتقاء گوشی های خود، ارائه داده است. 1,014 از افراد (احتمالا در انگلستان) مورد بررسی قرار گرفته اند و علاوه بر اینکه نیمی از آنها گفته اند که آیفون 7 را خریداری خواهند کرد، 19 درصد از آنها اعلام کرده اند که با ارتقاء به یکی از گوشی های سامسونگ، به تغییر سیستم عامل خود، می پردازند و 8 درصد هم آیفون را رها می کنند و گوشی های دیگری خریداری خواهند کرد.

به طور کلی، اکثر صاحبان آیفون، قصد دارند که آیفون 7 و یا یکی از گوشی های تولید شده توسط کمپانی های دیگر را خریداری کنند و در این میان تنها 23 درصد از آنها می خواهند که آیفون فعلی خود را نگاه دارند. باید اشاره کنیم که یکی از دلایل اصلی این موضوع این است که آیفون فعلی، به قدری مناسب است که کاربران نیازی به تعویض آن ندارند.

دانکن اسپنسر، مدیر عامل Insurance2GO می گوید: ” رقابت در این بازار در طی چند سال گذشته، رشد فوق العاده ای داشته است، با این حال هیچ جای تعجب نیست که مردم به شدت خواهان آیفون باشند. ما باور داریم که آیفون هنوز هم سردمدار است و مردم را بارها و بارها به سمت محصولات اپل، می کشاند”

این نظر سنجی در چهارم ژانویه 2016، قبل از عرضه ی گلکسی نوت 7 انجام شد. همانطور که می دانید، سامسونگ در تاریخ دوم سپتامبر تصمیم گرفت که عرضه ی گلکسی نوت 7 را تا اطلاع ثانوی، به حالت تعلیق درآورد زیرا گزارشاتی به گوش رسیده است که باتری چند گوشی گلکسی نوت 7 هنگام شارژ، منفجر شده اند و باید باتری این گوشی به طور کلی تعویض شود. به احتمال زیاد برخی از 19 درصد از صاحبان آیفون که قصد داشتند یکی از گوشی های سامسونگ را خریداری کنند، به دنبال خرید گلکسی نوت 7 بوده اند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر