;
coinex

پیام تبلیغاتی خود را با قدرت تصویر و صدا انتقال دهید

پیام تبلیغاتی خود را با قدرت تصویر و صدا انتقال دهید

بر اساس آخرین‌ گزارش منتشر شده توسط Marketing Insider Group، روزانه حدود ۶۵٪ از کاربران گوشی‎های هوشمند، روی گجت‌های خود ویدیو تماشا می‎کنند. البته این تحقیق روی فضای آنلاین و تماشای ویدیوهایی که در این فضا منتشر شده است، صورت گرفته و جامعه آماری همه ویدیوهایی هستند که در این فضا منتشر می‌شوند. در همین راستا، ای‎نتورک سرویس جدیدی تحت عنوان تبلیغات ویدیویی عرضه کرده است که آگهی‎دهندگان به واسطه آن می‎توانند پیام خود را به کاربران اپلیکیشن‎های موبایل برسانند.

کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس، به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند. زیرا در این روش تبلیغاتی، تمام تمرکز و توجه مخاطب روی تبلیغ آگهی‌دهنده قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر روش‎های تبلیغاتی، نرخ تبدیلش ۳۰۰٪ بیشتر است. از سوی دیگر، بر اساس آخرین بررسی مجله فوربس روی این روش تبلیغاتی، تعداد نصب اپلیکیشن‎های موبایل به کمک این روش، ۲۰۰٪ افزایش یافته است.

شیوه پرداخت این سرویس برای آگهی‎دهندگان به صورت CPCV (به معنی Cost per Complete View)، به معنی پرداخت به ازای بازدید کامل است. البته هزینه‌ای جداگانه برای هر کلیک (تپ) روی تصویر نهایی گرفته می‌شود که با تغییر هدفمندی تبلغیاتی، این هزینه هم تغییر خواهد کرد.

علاقمندان به استفاده از تبلیغات ویدیویی ، می‌توانند برای بهره‌وری از این سرویس به صفحه ساخت کمپین ای‌نتورک مراجعه کنند و پس از ورود به بخش ساخت کمپین ویدیویی و بارگذاری ویدیو و تصاویر شروع و پایان ویدیوی تبلیغاتی خود، منتظر تایید تیم ای‌نتورک بمانند تا کمپین تبلیغاتی آنها آغاز گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس می‎توانید به وب‌سایت ای‎نتورک و سپس به صفحه مربوط به تبلیغات ویدیویی مراجعه کرده یا با بخش ارتباط با مشتری آنها تماس برقرار کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر