;
coinex

گوشی Meizu M3 Max معرفی شد؛ نمایشگر 6 اینچی خودنمایی کرد

گوشی Meizu M3 Max با یک نمایشگر 6 اینچی توسط این کمپانی به طور رسمی معرفی شد.

به نظر می رسد که امسال یک بار دیگر فبلت ها در بازار گوشی هوشمند مورد توجه قرار گرفته اند. به تازگی دو فبلت 6 اینچی به بازار چین وارد شدند. نوبیا زد 11 مکس (Nubia Z11 Max) و شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) دو فبلت جدیدی هستند که به تازگی وارد این بازار بزرگ شده‌ اند. اکنون به نظر می رسد که میزو نیز قصد دارد تا از این قافله عقب نماند. گوشی Meizu M3 Max با یک نمایشگر 6 اینچی توسط این کمپانی به طور رسمی معرفی شد.

میزو ام 3 مکس با طراحی آشنای گوشی های میزو دیده شد. بدنه ای فلزی با دو بار برش CNC شده طراحی بسیار مناسب و معقولی را به نمایش می گذارد (بسیار شبیه به Meizu M3E طراحی شده است). این دستگاه در چهار رنگ بندی طلای، خاکستری، نقره ای و رزگلد در دسترس خواهد بود. ضخامت این دستگاه نیز نسبتا باریک است. 7.94 در 81.6 در 163.4 میلیمتر اندازه های آن را تشکیل داده است؛ اما شیائومی می مکس با ضخامت 7.5 میلیمتر کمی از آن باریک تر نشان می دهد.

طراحی گوشی Meizu M3 Max شبیه به مدل Meizu M3E است

در این اسمارت فون تمامی پورت ها در قسمت زیرین آن قرار گرفته است. پورت یو اس بی نوع C، سوکت هدفون 3.5 میلیمتری و اسپیکرها در این قسمت جای گرفته اند و مثل همیشه دکمه اصلی mBack در بالای آنها و در زیر نمایشگر دستگاه خودنمایی می کند.

دردرون گوشی Meizu M3 Max پردازنده هشت هسته ای هلیو P10 با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز درگیر انجام محاسبات و تجزیه و تحلیل داده ها خواهد بود و نمایشگر 6 اینچی آن تصاویری با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) را ارائه می دهد. این اسمارت فون 3 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

در پشت گوشی Meizu M3 Max یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX258 و دهانه دیافراگم f/2.2 جای گرفته و پنل جلویی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده که به نظر می رسد برای گرفتن سلفی و ارتباط تصویری مناسب خواهد بود. یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی با برخورداری از شارژ سریع 24 واتی mCharge نیروی لازم برای روشنایی ان را فراهم می کند. میزو ادعا کرده که فناوری mCharge این دستگاه را در عرض نیم ساعت تا 45 درصد شارژ خواهد کرد.

از گزینه های استاندارد اتصال در مدل ام 3 مکس می توان به وای فای، بلوتوث، اینفرارد و VoLTE اشاره کرد. پرداخت های موبایلی از طریق اثر انگشت نیز توسط این دستگاه پشتیبانی می شود. فبلت جدید میزو با قیمت 1699 یوان ( حدود 255 دلار) و از 15 سپتامبر (25 شهریور ماه) در دسترس خواهد بود.

در پشت گوشی Meizu M3 Max یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX258 و دهانه دیافراگم f/2.2 جای گرفته و پنل جلویی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده که به نظر می رسد برای گرفتن سلفی و ارتباط تصویری مناسب خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر