;
coinex

گوشی Umi Plus در نمایشگاه IFA 2016 برلین معرفی شد

گوشی Umi Plus در نمایشگاه آیفا 2016 رونمایی شد.

گوشی Umi Plus در نمایشگاه آیفا 2016 رونمایی شد. هرسال کمپانی های بزرگ تکنولوژی جهان محصولات متنوع خود را در نمایشگاه IFA برلین به روی صحنه این شوی جهانی می برند و گوشی های هوشمند یکی از مهمترین تولیدات به نمایش درآمده است. امسال نیز نمایشگاه IFA 2016 برلین گوشی های هوشمند مختلفی را دید و گوشی Umi Plus یکی از این دستگاه ها بود. این اسمارت فون در 7 سپتامبر (17 شهریور ماه) عرضه خواهد شد و کمپانی Umi نیز با انتشار تیزری تبلیغاتی آن را تایید کرد. این دستگاه با شعار “پرچم داری با طول عمر بالا” در واقع اشاره ای به ظرفیت زیاد باتری این دستگاه دارد.

علیرغم این واقعیت که گوشی Umi Plus در آیفا 2016 به نمایش درآمد؛ اما کمپانی یومی اطلاعات زیادی درباره این گوشی هوشمند منتشر نکرد. اگر چه مشخصات این دستگاه توسط یومی مخفی نگه داشته شده است؛ اما تیزری که از این گوشی هوشمند منتشر شده دستگاه بسیار باریکی را در یک بدنه تمام فلزی به تصویر کشیده است. یک سنسور دوربین و یک فلش LED در پنل پشتی قرار گرفته و لوگوی Umi نیز در زیر آن به خوبی دیده می‌ شود. خطوط آنتن نیز در بال و پایین صفحه پشتی قابل رویت است.

در پنل جلویی و در زیر نمایشگر یومی پلاس نیز دکمه هوم قرار گرفته که به باور بسیاری اسکنر اثر انگشت را نیز در خود جای داده است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت راست جاسازی شده است. فعلا این اطلاعاتی است که از این گوشی و آن هم با توجه به تصویر قرار گرفته در تیزر رسمی این شرکت برداشت می شود. جزئیات مربوط به مشخصات فنی و قیمت گذاری این دستگاه هنوز مشخص نشده است.

.

منبع: gizmochina 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر