;
coinex

تاریخ عرضه آیفون 7 تنها چند ساعت قبل از رویداد معرفی تایید شد

ساعاتی بیشتر تا معرفی آیفون های 2016 اپل باقی نمانده که درز تصویری از بسته بندی آن در فضای آنلاین جلب توجه کرد. در کنار این تصویر تاریخ عرضه آیفون 7 نیز منتشر شد.

ساعاتی بیشتر تا معرفی آیفون های 2016 اپل باقی نمانده که درز تصویری از بسته بندی آن در فضای آنلاین جلب توجه کرد. در کنار این تصویر تاریخ عرضه آیفون 7 نیز منتشر شد. در این تصویر نام آیفون 7 به خوبی در کنار بسته بندی ها به چشم می خورد. این جعبه ها احتمالا متعلق به محموله فاکسکان است که دیروز برای عرضه در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا و هلند از شهر ژنگژو درچین بارگیری شد. گفته می شود که این محموله 200 تنی شامل 370,000 دستگاه آیفون 7 است که راهی اروپا شده است.

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم در کنار درز این تصویر، تاریخ عرضه آیفون 7 نیز مشخص شد. یک وب سایت ایتالیایی تایید کرد که آیفون های جدید غول کوپرتینو از 16 سپتامبر (26 شهریور) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

رویداد اپل تا ساعاتی دیگر برگزار شده و در نهایت اپل ایفون 7 نیز رونمایی خواهد شد؛ اما مطمئنا پس از اتمام این رویداد، شایعات مربوط به آیفون 2017 اپل آغاز می شود. سال 2017 دهمین سالگرد تولید آیفون است و بسیاری از تحلیلگران معتقدند که عمده تغییرات اپل با این محصول شکل خواهد گرفت. در واقع قدرتنمایی اپل در سال  2017 دیدنی تر خواهد بود.

اولین شایعات درباره گوشی iPhone 7 در ماه نوامبر گذشته و درست دو ماه بعد از عرضه iPhone 6s و iPhone 6s Plus به بیرون درز کرد. شایعات منتشر شده در آن روزها حاکی از آن بود که آیفون 2016 اپل به جهت مقاومت در برابر نفوذ آب، جک هدفون 3.5 میلیمتری خود را از دست خواهد داد.

در هر صورت این آخرین شایعاتی است که از گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به گوش می رسد تا ساعاتی دیگر تمامی این شایعات یا تایید خواهند شد و یا با سند و مدرک رد می شود. رویداد اپل همه چیز را به زودی روشن خواهد کرد.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر