;
coinex

گوشی جدیدی از آنر با دوربین دوگانه در تنا ظاهر شد؛ ممکن است گوشی Honor 6X باشد

گوشی هواوی آنر 5X در نوامبر 2015 و با قیمتی در حدود 195 دلار در دسترس قرار گرفت. انتظار می رود که جانشین این دستگاه، یعنی گوشی Honor 6X نیز در ماه نوامبر از راه برسد.

کمپانی هواوی مدتی است که به راه اندازی گوشی های هوشمند با دوربین دوگانه علاقه خاصی پیدا کرده است. معرفی گوشی هایی همچون هواوی پی 9 (Huawei P9)، آنر 8 (Honor 8) و هواوی آنر وی 8 (Honor V8) محصولاتی هستند که به دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز شده اند. به نظر می رسد که این کمپانی چینی قصد دارد تا این دوربین را به محصولات میان رده خود نیز بیاورد. گوشی بعدی این کمپانی که احتمالا هواوی آنر 6 ایکس (Huawi Honor 6X) باشد اولین گوشی میان رده این کمپانی است که با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. گوشی هواوی آنر 5X در نوامبر 2015 و با قیمتی در حدود 195 دلار در دسترس قرار گرفت. انتظار می رود که جانشین این دستگاه، یعنی گوشی Honor 6X نیز در ماه نوامبر از راه برسد.

تصاویری از گوشی جدید هواوی با برند آنر در وب سایت آژانس رگولاتوری چین (TENAA) منتشر شد. این دستگاه که به احتمال زیاد گوشی Honor 6X است با دوربینی دوگانه و سنسور اثر انگشت دیده شد. دوربین دوگانه آن به صورت عمودی در پشت این گوشی قرار گرفته و سنسور اثر انگشت در زیر آن خودنمایی می کند. فلش LED نیز در سمت راست دوربین دوگانه جانمایی شده است. در حال حاضر هیچ مشخصاتی از دوربین و یا قابلیت های ارائه شده توسط آن وجود ندارد.

طراحی دوربین دوگانه گوشی Honor 6X بسیار شبیه به موبایل Coolpad Leeco COOL1 است که چند هفته قبل معرفی شد. علاوه بر این ها لوگوی آنر نیز در پائین پنل پشتی دیده می شود. در پنل جلویی هیچ دکمه جهت یابی مشخص نیست، احتمال دارد که این دکمه ها بر روی صفحه نمایش دیده شود.

لیست مشخصات هواوی آنر 5X این گونه است. یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، نمای جلویی این دستگاه را شامل می شود. پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 616 کوالکام با سرعت  پردازش 1.2 گیگاهرتز مغز پردازشی این دستگاه را شامل شده، 2 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 16 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای خوش کرده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوستدران سلفی در جلوی آن قرار گرفته است. از این دوربین برای ارتباط تصویری نیز می توان استفاده کرد. انرژی مورد نیاز این بسته تکنولوژیکی از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض تامین می شود.

.

منبع: androidpure

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر