;
coinex

مشخصات گوشی Xiaomi Mi 5s به بیرون درز کرد؛ اسنپدراگون 821 حکمرانی می کند

در ماه ژوئن گذشته گفته شد که گوشی Xiaomi Mi 5s احتمالا چیزی شبیه به شیائومی می 5 خواهد بود؛ اما به نظر می رسد که این حرف چندان درستی نباشد. مشخصات شیائومی می 5 اس به بیرون درز کرد و مشخصات ارتقا یافته ای رخ نشان داد. گفته می شود این گوشی هوشمند در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. امروز مشخصاتی از این دستگاه در قالب یک اسکرین شات در فضای آنلاین منتشر شد. مشخصات فاش شده خبر از ظهور گوشی قدرتمندی می دهد.

در این لیست، مشخصات گوشی Xiaomi Mi 5s این گونه عنوان شده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.15 اینچی با ویژگی Force Touch خواهد بود. قدرتمندترین محصول کوالکام، پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 821 با سرعت پردازش 2.4 گیگاهرتز به آن قدرت داده و آدرنو 530 موظف است تا کارهای گرافیکی را انجام دهد. 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.0 فضای ذخیره سازی آن را تشکیل خواهد داد. قبل از این گفته می شد که این دستگاه از نظر حافظه ذخیره سازی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه ای از آن به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نسخه سطح بالاتر آن از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری 4 محوره و دهانه دیافراگم f/1.8 در پنل پشتی این گوشی جای خواهد گرفت.

گوشی Xiaomi Mi 5s انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3490 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند با ضخامت 7.25 میلیمتر، 147 گرم وزن داشته و پورت یو اس نوع C با پورت میکرو یو اس بی جایگزین خواهد شد. پشتیبانی از تکنولوژی NFC یکی از ویژگی‌ های دیگر این دستگاه خواهد بود. وجود این تکنولوژی بدان معناست که شیائومی Mi 5s قادر است تا با شیائومی پی (Xiaomi Pay) کار کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، اسکنر اولتراسونیک کوالکام نیز در این دستگاه به کار گرفته می شود.

در زیر می‌توانید لیست مشخصات ذکر شده برای این گوشی را ببینید. شاید این دستگاه بتواند به زودی مجوز تنا را نیز دریافت کند.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر