;
coinex

سامسونگ گلکسی سی 9 در ماه اکتبر یا نوامبر از راه خواهد رسید

سامسونگ گلکسی سی 9 در ماه اکتبر یا نوامبر از راه خواهد رسید

کمپانی سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی تعدادی از دستگاه های میان رده بوده که به زودی وارد بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. سامسونگ گلکسی سی 9 (Samaung Galaxy C9) نیز یکی از همین محصولات است که چندی پیش در وب سایت صادرات و واردات هند، زائوبا (Zauba) ظاهر شد. اکنون خبرهای جدیدی متشر شده که نشان می دهد این دستگاه در ماه اکتبر و یا نوامبر خودنمایی خواهد کرد.

بر اساس TechUpdates، این به معنای آنست که سامسونگ به طور رسمی گلکسی C9 را چیزی در حدود دو ماه دیگر معرفی خواهد کرد. این گزارش همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای شماره سریال SM-C9000‌ بوده و از یک نمایشگر 5.7 اینچی بهره خواهد برد.

بر اساس اندازه صفحه نمایش گفته شده، نمایشگر این گوشی هوشمند، کمی بزرگتر از اندازه نمایشگر دیگر گوشی های میان رده سری گلکسی C خواهد بود. به عنوان نمونه موبایل Galaxy C5 دارای یک نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.2 اینچی است.

سامسونگ گلکسی سی 9 به منظور انجام آزمایش به تازگی وارد بازار هند شده که در این مارکت با نام Amy شناخته می شود. لیست منتشر شده زائوبا معمولا فاقد جزئیاتی از گوشی های هوشمند وارد شده است؛ اما این بار اندازه نمایشگر این دستگاه را اعلام کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سامسونگ گلکسی سی 9 وجود ندارد، به جز این واقعیت که احتمالا نمایشگر آن دارای کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده و به تراشه اسنپدراگون 617 مجهز خواهد بود. فضای ذخیره سازی آن نیز به احتمال زیاد دارای 4 گیگابایت رم بوده و با 32 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود. هنوز به طور کامل مشخص نیست که آیا این گوشی در دیگر بازارهای غیر از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

گوشی Galaxy C9 جانشینی برای گوشی Galaxy C7 خواهد بود که در اوایل سال جاری وارد بازار شد. مدل گلکسی سی 7 دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.2 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده که به تراشه اسنپدراگون 625 مجهز شده است. پردازنده گرافیکی آدرنو 506 وظیفه هندل کردن کارهای گرافیکی آن را برعهده دارد.

سامسونگ گلکسی سی 7 در دو نسخه 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایتن حافظه داخلی عرضه می شود. اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه هوم آن تعبیه شده و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی آن با برخورداری از شارژ سریع Quick Charge 3.0 انرژی مورد نیاز آن را تامین می کند. گلکسی C7 با سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از جعبه خارج می شود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر