;
coinex

ثبت نام در کنفرانس سئو ۲۰۱۶ آغاز شد

ثبت نام در کنفرانس سئو ۲۰۱۶ آغاز شد

روز ۸ مهر، “دومین کنفرانس سئو ایران”، توسط ای‌نتورک (آژانس دیجیتال مارکتینگ) و کوبو (اولین سیستم اتوماتیک دریافت بک‌لینک) برگزار خواهد شد و در این رویداد، پیتر کورولو – با تجارب بین‌المللی در شرکت‌های آلمانی، سوییسی، یونانی و روسی – ، فرید اسدی، سعید نجاران و کاوه اکبرزاده به عنوان سخنران، حضور پیدا خواهند کرد.

محوریت اصلی این همایش، ورود به نسل جدید بهینه‎سازی برای موتورهای جستجو است و تمرکز آن بر بهبود نتایج رتبه‎بندی موتورهای جستجو به کمک آخرین راهکارها خواهد بود.

در کنفرانس سئو 2016 ، آینده‌ی موتورهای جستجو و مسیر درست استفاده از استراتژی‌های مختلف و نحوه‌ی سئوی اصولی، مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین، سخنرانان در مورد آینده‌ی فاکتورهای سئو و تکنولوژی‌های جدید این زمینه، اطلاعاتی را ارایه می‌دهند.

سخنران های کنفرانس سئو 2016

.

از مهمترین بخش‌های این همایش، می‌توان به تمرکز بر آخرین راهکارهای بدست آوردن ترافیک ارگانیک اشاره کرد.

از موارد دیگری که در این همایش مورد بحث قرار می‌گیرد، سئوی Off Site است که بیشتر با بدست آوردن بک‌لینک‌های باکیفیت میسر می‌شود.

.

زمان و محل برگزاری کنفرانس سئو 2016

محل: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، ساختمان انستیتو مهندسی نفت، طبقه ۵، شتابدهنده آواتک
زمان: ۸ مهر، ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس سئو ۲۰۱۶ به صفحه مربوط به این رویداد مراجعه کنند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کاش یک پروفایل از پیتر کورولو حداقل میگذاشتند.این آدم هیچ جا جز فیسبوک اثری ازش نیست حتی تو تیم ingate که ذکر کردن نامی از ایشون نبود فکر کنم سئوکاران خودمون خیلی از ایشون قوی تر باشن.فقط برای گول زدن مردم و خرید بلیط یک خارجی اوردن.یاد لژیونر های پرسپولیس افتادم که صرف خارجی بودنشون محبوب هستند.کاش یک سرشناس و نویسنده مطرح دعوت می کردن بعد کنفرانس سئو 2016 رو برگزار میکردند.

    پاسخ