;
coinex

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 در بنچمارک AnTuTu فاش شد

مشخصات فاش شده از گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 در بنچمارک انتوتو از تجهیز این دستگاه به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خبر می دهد.

دستگاه های سامسونگ در سال های اخیر از نقطه نظر عکاسی با موبایل پیشتاز بوده اند؛ لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 در مقایسه با سایر گوشی های موجود در بازار، از بهترین دوربین برخورار شده است. البته نا گفته نماند که عملکرد سامسونگ در طراحی و تولید دوربین های سلفی چندان مناسب نبوده است؛ پرچمداران این کمپانی هنوز هم از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برند و بالاترین میزانی که تا به حال در دوربین های سلفی دستگاه های سامسونگ دیده شده، 8 مگاپیکسل بوده است. این در حالیست که تولید کنندگان چینی دستگاه های خود را به دوربین های بیش از 16 مگاپیکسل مجهز می کنند و حالا به نظر می رسد که کمپانی سامسونگ نیز خود را برای ورود به این عرصه آماده می کند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 (SM-C9000)، اوایل امروز در بنچمارک گیک بنچ نیز رویت شد؛ بنابر این گزارش، به نظر می رسد که این دستگاه اولین گوشی سامسونگ است که از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهد شد. برخی از جزئیات گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 نیز بنچمارک انتوتو مشخص شده که از وجود دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در این دستگاه خبر می دهد. لازم به ذکر است که نا درست بودن اینگونه از مشخصات در گذشته نیز ثابت شده و اینبار نیز احتمال عدم صحت آن وجود دارد؛ با اینحال و با در نظر داشتن رقابت سامسونگ با تولید کنندگان چینی و تولید گوشی های سری گلکسی A و گلکسی C، به نظر می رسد که گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 اولین دستگاهی خواهد بود که وارد عرصه ی دوربین هایی با رزولوشن بالا خواهد شد.

به گزارش این بنچمارک، گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 از تراشه ی اسنپ دراگون 652، حافظه ی 64 گیگابایتی و نمایشگر 6 اینچی با کیفیت تمام اچ دی برخوردار خواهد شد. اندروید 6 مارشمالو روی این دستگاه اجرا می شود و این احتمال وجود دارد که همچون گوشی های گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7، از بدنه ی فلزی با کیفیت برخوردار شود. لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ، گوشی های گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو را نیز در دست دارد؛ اینطور که به نظر می رسد، این دستگاه ها قصد دارند تصور دیگری را از دستگاه های میان رده ی سامسونگ در ذهن افراد ایجاد کنند. هنوز مشخص نیست که گوشی های سری گلکسی سی در خارج از چین نیز راه اندازی خواهند شد یا خیر. از زمان معرفی رسمی این دستگاه نیز اطلاعاتی در دست نیست.

دیدگاه شما درباره ی نسل جدید دوربین های سلفی با کیفیت سامسونگ چیست؟ آنها را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: sammobile

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر