;
coinex

پیش خرید گوشی شیائومی می 5 اس به 1.82 میلیون واحد رسید

بنا بر گزارشات اخیر، پیش خرید گوشی شیائومی می 5 اس به 1.8 میلیون واحد رسیده است، این در حالیست که این دستگاه هنوز به صورت رسمی معرفی و راه اندازی نشده است.

کمپانی شیائومی روند ثبت نام برای پیش خرید این دستگاه را از طریق وبسایت رسمی Mi آغاز کرده است؛ نکته ی جالب توجه این است که 1.823.305 نفر نسبت به پیش خرید این پرچمدار اقدام کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

کمپانی شیائومی اعلام کرد که گوشی شیائومی می 5 اس از 29 سپتامبر و از طریق ایمیل محبوب Jingdong  (JD.Com) در دسترس خواهد بود؛ این در حالیست که این دستگاه در تاریخ 27 سپتامبر (فردا) به صورت رسمی راه اندازی می شود و پیش خرید آن قبل از رونمایی رسمی انجام خواهد شد.

تا به حال اخبار و شایعات زیادی پیرامون این دستگاه منتشر شده است؛ گفته می شود که این دستگاه از هر لحاظ یک پرچمدار موفق خواهد بود و تحت هیچ شرایطی کاربر خود را نا امید نخواهد کرد. علاوه بر این، این دستگاه اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که از اسکنر اثر انگشت اولترا سونیک Under Glass (زیر شیشه) بهره می برد؛ این اسکنر توسط کمپانی کوالکوم طراحی و تولید شده است. انتظار می رود که گوشی شیائومی می 5 اس به تراشه ی اسنپ دراگون 821 و رم 6 گیگاباتی مجهز شود. همچنین این احتمال وجود دارد که کاربران این دستگاه بتوانند از حافظه ی 64 گیگابایتی بهره ببرند. گوشی شیائومی می 5 اس در اندازه ی 5.15 اینچ ساخته شده است.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی شیائومی می 5 اس از برچسب قیمتی بسیار ارزان معادل 1999 یوان (300 دلار) برخوردار خواهد شد. علیرغم عجیب و باور نکردنی بودن آن، چنین قیمتی از طرف کمپانی شیائومی چندان عجیب نیست. هفته ی گذشته نیز شاهد بوده ایم که گوشی لی اکو Le Pro 3 که از تراشه ی اسنپ دراگون 821 بهره می برد، با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه شده بود.

این گوشی همراه با گوشی شیائومی می 5 اس پلاس رونمایی خواهد شد؛ این دستگاه نیز از قابلیت های مشابهی برخوردار شده است. البته لازم به ذکر است که دوربین نسخه ی پلاس از نوع دوگانه بوده و از نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت 2K رزولوشن بهره می برد. این دستگاه نیز با حافظه ی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر