;
coinex

مشخصات گوشی هواوی آنر 6X بار دیگر در TENAA رویت شد

گوشی هواوی آنر 6X بار دیگر در وبسایت تنا و با شماره مدل BLN-TL10 رخ نشان داد.

گوشی هواوی آنر 6X بار دیگر در وبسایت تنا و با شماره مدل BLN-TL10 رخ نشان داد.

اگر به خاطر داشته باشید، این دستگاه در هفته های گذشته با شماره مدل BLN-AL10 ظاهر شده بود. لازم به ذکر است که در مرحله ی اول، تنها تصاویری از این دستگاه به نمایش گذاشته شدند اما اطلاعاتی درباره ی مشخصات سخت افزاری آن به دست نرسیده بود. اما این بار، این تصاویر با مشخصاتی همراه هستند که به خوبی توصیف کننده ی قابلیت های دستگاه است.

در تصویر بالا مشاهده می کنید که دو دستگاه علیرغم شماره مدل های مختلف، از ظاهر یکسانی برخوردار شده اند. دوربین های دوگانه در قاب پشتی و اسکنر اثر انگشت در قسمت پایینی دوربین ها به خوبی قابل مشاهده است. قاب پشتی گوشی هواوی آنر 6X به طور کلی از جنس فلز ساخته نشده است؛ لبه های بالا و پایینی دستگاه پلاستیکی هستند.

مشخصات سخت افزاری گوشی هواوی آنر 6X

گوشی هواوی آنر 6X از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار شده و تامین قدرت آن را تراشه ی کیرین 650 و رم 3 گیگابایتی به عهده دارند. این دستگاه همچنین از 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. گوشی هواوی آنر 6X از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار شده است؛ این در حالیست که تنظیمات دوربین دوگانه ی آ« در قاب پشتی از یک دوربین 12 و یک دوربین ثانویه ی 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ به نظر می رسد که دوربین دوم برای ایجاد عمق در زمینه تعبیه شده باشد.

بنا بر شایعات، به نظر می رسد که گوشی هواوی آ«ر 6X تا اواسط ماه اکتبر رونمایی شود. گفته می شود که این دستگاه در چهار کارخانه ی هواوی در چین، در حال تولید است. اینطور که به نظر می رسد، این دستگاه با برچسب قیمتی ارزانی همراه خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر