;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی On 8 با نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد رسما رونمایی شد

 کمپانی سامسونگ از گوشی گلکسی On 8 رونمایی کرد؛ این دستگاه از یک نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد برخوردار شده است.

کمپانی سامسونگ از گوشی گلکسی On 8 رونمایی کرد؛ این دستگاه از یک نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد برخوردار شده است.

این غول کره ای سخت تلاش می کند تا خط تولید محصولات خود را گسترش داده و آنها را به روز رسانی کند. اینطور که به نظر می رسد، تمرکز اصلی این کمپانی بر روی سری های جدید است؛ گوشی های جدیدی همچون گلکسی سی 9 در راه هستند و در حال حاضر شاهد ظهور گوشی های سری On هستیم.

گوشی سامسونگ گلکسی On 8 روز گذشته در کشور هند رونمایی شد. بازار گوشی های میان رده با معرفی این دستگاه و وجود گوشی های گلکسی On 7 (مدل 2016) و گلکسی On 5 (مدل 2016 که به زودی معرفی خواهد شد) منعطف تر شده است. در معرفی نام این دستگاه از “مدل 2016” استفاده نشده؛ چرا که در گذشته هیچ دستگاه مشابهی توسط این کمپانی معرفی نشده بود.

گوشی سامسونگ گلکسی On 8 با نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد همراه شده است؛ این تغییر در مقایسه با دستگاه هایی که با نمایشگر های LCD همراه هستند، آپگرید چشمگیری به شمار می رود. این خبر برای هواداران آمولد سامسونگ بسیار خوشایند خواهد بود؛ چرا که با قیمت کمتری می توانند از این قابلیت برخوردار شوند. علاوه بر این، به نظر می رسد که این دستگاه از کیفیت تمام اچ دی برخوردار باشد.

خصوصیات سامسونگ گلکسی On 8

خصوصیات سامسونگ گلکسی On 8

تامین قدرت این دستگاه را یک تراشه ی هشت هسته ای نامشخص به عهده دارد. البته با توجه به قدرت پردازشی 1.6 گیگاهرتزی دستگاه می توان انتظار داشت که تراشه ی اگزینوس 7870 در این دستگاه به کار گرفته شده باشد. این تراشه ی 14 نانومتری، عمر باتری فوق العاده ی گوشی گلکسی جی 7 را تضمین کرده است.

از دیگر خصوصیات گوشی سامسونگ گلکسی On 8 می توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه ی 16 گیگابایتی با قابلیت افزایش، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل با دیافراگم گسترده ی f/1.9 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل اشاره کرد. این دستگاه همچنین قابلیت پشتیبانی از اتصال 4G VoLTE را نیز دارد. تمام این سخت افزارها در دستگاهی به ابعاد 151.7 * 76 * 7.8 میلی متر با وزنی معادل 169 گرم جای گرفته اند. یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیز برای گلکسی On 8 در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد که این دستگاه تنها در بازارهای هند عرضه خواهد شد. این دستگاه در گزینه های رنگی طلایی، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر