;
coinex

تصاویری از گوشی هواوی میت 9 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

رندرهای زنده ی گوشی هواوی میت 9 قبل از راه اندازی آن در ماه نوامبر، در فضای اینترنت منتشر شد.

رندرهای زنده ی گوشی هواوی میت 9 قبل از راه اندازی آن در ماه نوامبر، در فضای اینترنت منتشر شد.

تنها چند ساعت بعد از انتشار خبر ارسال دعوت نامه های هواوی برای رویداد 3 نوامبر که در آلمان برگزار می شود، تصاویری از رندرهای زنده ی دستگاهی به بیرون درز کرد که گفته می شود همان گوشی هواوی میت 9 را به نمایش گذاشته است. لازم به ذکر است که کمپانی هواوی از معرفی هواوی میت 9 در این تاریخ حرفی به میان نیاورده است، با اینحال برخی افراد سرشناس این عرصه معتقدند که گوشی هواوی میت 9 دلیل اصلی برگزاری این رویداد است.

گوشی هواوی میت 9 در واقع نسخه ی تکامل یافته ی گوشی هواوی میت 8 خواهد بود؛ این دستگاه نیز سال گذشته راه اندازی شد. تا به حال تصاویری از رندرهای دوربین اصلی گوشی هواوی میت 9 به دست رسیده است که از وجود تنظیمات دوگانه در آن خبر می دهد. انتظار می رود که سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پایینی دوربین اصلی تعبیه شده باشد و احتمالا یک فلاش LED نیز در کنار این دوربین ها قرار گرفته است.

دستگاهی که در تصویر مشاهده می کنید، یک نمونه ی کپی شده است و به نظر می رسد که یک قاب محافظ روی آن قرار گرفته باشد.

دستگاهی که در تصویر مشاهده می کنید، یک نمونه ی کپی شده است و به نظر می رسد که یک قاب محافظ روی آن قرار گرفته باشد. مشاهده می کنید که چهار گوشه ی دستگاه، تار شده اند؛ به نظر می رسد که تلاش کرده اند تا برخی زوایای طراحی را پنهان کنند. با اینحال به نظر می سد که لبه های دستگاه خمیده است. انتشار این تصویر نشان می دهد که گوشی هواوی میت 9 به زودی راه اندازی خواهد شد.

گفته می شود که گوشی هواوی میت 9 از دوربین سفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 20 مگاپیکسل با قابلیت پشتیبانی از ثبت اپتیکال تصویر برخوردار خواهد شد. همچنین انتظار می رود که تراشه ی کیرین 960 و رم 4 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده داشته باشند. از دیگر قابلیت های آن می توان به پورت یو اس بی نوع سی و تشخیص هویت از طریق عنبیه ی چشم اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر