;
coinex

افتتاح رسمی درگاه پرداخت اینترنتی نکست پی

افتتاح رسمی درگاه پرداخت اینترنتی نکست پی

درگاه پرداخت اینترنتی نکست پی با نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت راه اندازی شد.

ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی در ایران به طور رسمی از طریق شرکت های PSP مانند شرکت پرداخت الکترونیک سامان، پارسیان، پاسارگاد و … تحت نظارت بانک مرکزی انجام می شود، اما متاسفانه دریافت درگاه روندی بسیار زمانبر و پیچیده دارد. از طرفی بسیاری از بانک های عامل، معمولا در زمان هایی که در حال بروزرسانی و آپدیت سامانه های خود هستند، دچار اختلال در پرداخت آنلاین می شوند و در این موارد متاسفانه پرداخت کننده باید منتظر حل این مشکل بانکی باشد!

اما سرویس ” نکست پی ” با آدرس NextPay.IR که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است، با هدف حل مشکلات پرداخت آنلاین و آسان کردن دریافت خدمات پرداخت، در شهریور ماه 1395 تحت لیسانس و نطارت شرکت رهجویان ارتباطات جاوید آرپا به شماره ثبت 30049 راه اندازی شد.

نکست پی به عنوان ارائه دهنده خدمات درگاه بانکی، این امکان را به صاحبان کسب و کارها می دهد که براحتی در کمتر از چند دقیقه، به طور همزمان از امکانات بیش از 5 بانک کشور جهت پرداخت اینترنتی استفاده کنند. درواقع صاحبان کسب و کار، بدون نیاز به هیچ گونه تخصص فنی و فقط با طی مرحله ثبت نام، می توانند درگاه اینترنتی خود را تحویل بگیرند و از همان لحظه برای کسب و کار خود، امکان پرداخت اینترنتی را فراهم نمایند. البته لازم به ذکر است جهت جلوگیری از سو استفاده و تخلفات مالی، تا زمان تایید مدارک هویتی، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه، امکان تسویه حساب وجود ندارد، اما به محض تایید هویت و تشخیص اصالت کسب و کار، تمامی تسویه حساب ها به سرعت واریز خواهند شد. پذیرندگان محترم و کسب و کار ها می توانند به NextPay.IR جهت ثبت نام و دریافت خدمات مراجعه کنند.

کارت هدیه 30 هزار تومانی نکست پی در بسته خوش آمد گویی

به محض اینکه پذیرنده فعالیت خود را در نکست پی آغاز کند و اولین تراکنش موفق را انجام دهد، بسته ای شامل کارت هدیه 30 هزار تومانی، دو نسخه از قرارداد کتبی، بروشور و دفترچه راهنمای استفاده از خدمات نکست پیT به آدرس پذیرنده از طریق پست ارسال می شود. این بسته و ارسال آن کاملا رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود و به عنوان هدیه ای از طرف نکست پی به پذیرندگان اعطا خواهد شد.

بیش از 5 درگاه بانکی در یک زمان!

نکست پی با بیش از 5 ارائه دهنده PSP در کشور، یعنی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، پارسیان، به پرداخت ملت، پاسارگاد، مبناکارت آریا و بانک صادرات دارای قرارداد رسمی است. صاحبان کسب و کار و پذیرندگان می توانند در صورت تمایل، هر کدام از بانک هایی را که مایل هستند به عنوان بانک عامل به طور پیشفرض انتخاب کنند تا تراکنش ها از طریق همان بانک انجام شود.

راه اندازی آسان و بدون نیاز به تخصص

در صورتی که پذیرنده، دانش فنی لازم برای راه اندازی ماژول های پرداخت را نداشته باشد، کارشناسان فنی نکست پی به طور رایگان تمامی مراحل راه اندازی را برای پذیرندگان و کسب و کارها انجام می دهند.

پرداخت با لینک، آسان و کاربردی

پذیرندگانی که دارای وب سایت نیستند یا محصولات خود را از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و … به فروش می رسانند، می توانند از امکان “پرداخت با لینک” در نکست پی استفاده کنند. در این روش پذیرنده می تواند برای هر محصول خود یا برای کل محصولات، لینک های پرداخت جداگانه ایجاد کند و آن لینک را جهت پرداخت، در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا مشتریان ایشان بتوانند با ورود به این لینک، مبلغ دلخواه که می تواند ثابت یا متغیر باشد را به آسانی پرداخت کنند.

سوییچر هوشمند و بدون قطعی

در زمان هایی که یکی از بانک های عامل دارای اختلالات فنی یا شبکه ای است، به طور اتوماتیک تمامی تراکنش های آنلاین به بانک جایگزین دیگری هدایت می شود. در این سیستم تقریبا هیچگاه به دلیل مشکلات فنی بانک ها، پرداخت اینترنتی متوقف نمی شود مگر اینکه مشکلی سراسری در کل بانک های کشور رخ داده باشد و هیچ کدام از بانک ها در دسترس نباشند.

سیستم بازاریابی با پورسانت 30 درصد

نکست پی برای افراد بازاریاب شرایط بسیار ویژه ای دارد. این افراد می توانند کسب و کارها را به نکست پی معرفی کنند و از هر کسب و کاری که نکست پی را برای انجام عملیات پرداخت انتخاب می کنند، کسب درآمد نمایند. بازاریاب ها 30% از سود را دریافت می کنند و درواقع در 30% از سود نکست پی از پذیرنده ی مربوطه  شریک می شوند. ضمنا این سود به طور مادام العمر است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آقا چرا دروغ مینویسید کجا نماد داره ؟ کو ؟

    پاسخ

    عالی این همه امکانات و این همه موارد مفید من ثبت نام کردم عالیه پیشنهاد میکنم به همه

    پاسخ