;
coinex

استفاده از گلکسی نوت 7 سامسونگ در بازی جی‌تی‌اِی 7 به جای بمب دستی!

 در یکی از کلیپ‌هایی که اخیراً در یوتیوب گذاشته‌اند، از انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ نهایت استفاده را برده و آن را به جای بمب دستی در بازی جی‌تی‌ای 7 استفاده می‌کنند!

کابوس گلکسی نوت 7 برای سامسونگ تمامی ندارد! با اینکه شرکت بسیاری از گوشی‌ها را عوض کرده و پول خیلی از مشتریان را هم پس داده، ولی انگار ماجرا تمامی ندارد و این رشته سری دراز دارد… به هر حال اینترنت است و هزار مصیبت! مثل ویندوز ویستا، اپل مپس و باقی سوتی‌های دنیای تکنولوژی، نوت 7 سامسونگ با وجود اینکه امکانات فراوانی دارد، ولی مشکلات اساسی و گل‌درشتش دیگر نقل محافل اینترنتی شده است و حالا حالاها هم این بحث داغ خواهد ماند. دیگر لازم نیست برای خرید اسلحه راه دوری بروید، چرا که سلاح نوت 7 سامسونگ همیشه در دسترس شماست! در یکی از کلیپ‌هایی که اخیراً در یوتیوب گذاشته‌اند، از انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ نهایت استفاده را برده و آن را به جای بمب دستی در بازی جی‌تی‌ای 7 استفاده می‌کنند!

کلیپ با سر زدن به فروشگاه سلاح بازی شروع می‌شود، فروشگاهی که در آن پشت‌به‌پشت سلاح برای خریداری اندوخته شده است! در کمد کنار سلاح‌های سنگین، سامسونگ گلکسی نوت 7 جا خوش کرده که البته ظاهرش بیش‌تر شبیه به نوت 5 است تا اصل گوشی! بعد از خرید این سلاح خطرناک(!) حالت MODDED برای کاربر به نمایش درمی‌آید و نشان می‌دهد چطور می‌شود این دستگاه را برای همه نوع کشتاری استفاده کرد و بعد از این پیش‌نمایش مهیج، می‌توان سریع بمب دستی را پرتاب کرد و دخل پلیس، موانع و هر چیز دیگری را آورد!

البته که شرکت سامسونگ به این امکان جدید افزوده شده به بازی نخواهد خندید، هر چند خیالش راحت باشد که دارندگان این گوشی در دنیای واقعی چندان هم جانشان در خطر نیست و از انفجار و آتش‌گرفتن آن آسیب زیادی به تن و جان آنها نخورده است! جدا از شوخی، این نقص گوشی باعث تهدید جان برخی افراد شده و آسیب‌دیدگی خود دستگاه و از دست رفتن گوشی به کنار، ولی واقعاً نمی‌شود هیچ پیش‌بینی کرد که  باتری اس‌دی‌آی معیوب نوت 7 سامسونگ چه بلایی که سر صاحب گوشی نمی‌آورد. امیدواریم به هر حال سامسونگ با این شوخی‌ها هم که شده سر عقل بیاید و تا وقتی بلای دیگری سر کسی نیامده، خودش همۀ این گوشی‌ها را تعویض کند!

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    شرم باد برشما به اینم میگین سایت برید همون اپل مسخرتون رو بخرید که ترکییییییییییییییییید نوی جعبه چرا خبر اونو نمیزارین

    پاسخ

    ممنون از اینکه مطلب را مطالعه کردید و نظرتان را درج فرمودید، ولی ذکر دو موضوع لازم هست: یکی اینکه خبر ترجمه است و از منبع دیگری نقل شده و کلیۀ مسائل محتوایی متوجه سایت اصلی است؛ دوم اینکه در تکرا، هیچ مطلب یا خبری سفارشی نیست و به‌روز، جالب و مفید بودن مطالب صرفاً دلیل انتخاب آنهاست و برچسب جانب‌داری کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

    پاسخ