;
coinex

جیوونی پی7 مکس رسما معرفی شد

جیوونی پی7 مکس رسما معرفی شد

کمپانی چینی سازنده گوشی‌های هوشمند جیوونی رسما گوشی جیوونی پی7 مکس (Gionee P7 Max) خود را با امکانات خوب در نپال عرضه کرد. پی7 مکس در اخبار اکتبر ماه برای عرضه‌ی ابتدایی در هند، غوغایی به پا کرده بود اما بر خلاف انتظار ابتدا در نپال این گوشی هوشمند میان رده همراه با اس6 پرو عرضه شد.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با تکنولوژی IPS با رزولوشن 1280*720 پیکسلی است که کمپانی ادعا کرده که ضدخش نیز هست. در کنار صفحه نمایش کاربرپسند مغز متفکر دستگاه از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MediaTek MT6595 با سرعت 2.2GHz قدرت می‌گیرد که در کنار آن پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 تعبیه شده است. دستگاه همچنین دارای 3GB رم و 32GB حافظه‌ی داخلی است که البته نشانه‌ای از قابلیت اضافه کردن کارت حافظه‌ی جانبی در آن دیده نمی‌شود.

از این‌ها گذشته پی7 مکس دارای یک دوربین 8مگاپیکسلی و فلش LED پشتی هست و دوربین سلفی آن دارای کیفیت 5مگاپیکسلی است. جیوونی پی7 مکس با اندروید مارشمالو 6 به دست مشتری می‌ رسد که رابط کاربری آن Amigo ورژن 3.2 است. باتری دستگاه 3100 میلی‌آمپر قدرت دارد که حداکثر در حالت آماده باش تا 290 ساعت می‌تواند دستگاه را روشن نگاه دارد.

نوبت به قیمت دستگاه رسیده که درباره‌ی آن صحبت کنیم، جیوونی پی7 مکس در حال حاضر برچسب قیمت 205 دلاری را یدک می‌کشد و در آخر صحبتی درباره‌ی زمان عرضه‌ی جهانی دستگاه نشده است ولی همانطور که اشاره کردیم به زودی در هند در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر