;
coinex

گوشی هوشمند میزو پرو 6 اس تا اواخر اکتبر راه اندازی خواهد شد

گوشی میزو پرو 6  اس از پردازنده ی اگزینوس 8890 برخوردار نمی شود؛ این دستگاه تا اواخر اکتبر رسما راه اندازی خواهد شد.

گوشی میزو پرو 6  اس از پردازنده ی اگزینوس 8890 برخوردار نمی شود؛ این دستگاه تا اواخر اکتبر رسما راه اندازی خواهد شد.

ماه هاست که شایعات مربوط به یک گوشی میزو که از پردازنده ی اگزینوس 8890 برخوردار شده، شنیده می شود. علاوه بر این، اخباری مبنی بر راه اندازی گوشی میزو پرو 7 با نمایشگر خمیده به گوش می رسد که احتمالا، آخرین پرچمدار امسال خواهد بود. صحت و سقم تمامی این شایعات توسط مدیر کمپانی میزو، لی نان مشخص شده است.

به گفته ی آقای نان، در گوشی میزو پرو 6 اس از پردازنده ی اگزینوس 8890 استفاده نخواهد شد. او همچنین خاطر نشان کرد که گوشی میزو پرو 7 نیز در سال آینده منتشر می شود؛ آقای نان از مشخصات گوشی میزو پرو 7 حرفی به میان نیاورده است.

کامنت او درباره ی تراشه ی اگزینوس 8890، باعث شد که شایعات اخیر درباره ی انتشار دو دستگاه پرچمدار کنار گذاشته شوند. شایعات حاکی از آن بودند که گوشی میزو پرو 6 اس با یک تراشه ی جدید و میزو پرو 6 پلاس با تراشه ی اگزینوس 8890 و نمایشگر 5.7 اینچی همراه خواهد بود.

با این اوصاف، تنها دستگاهی که باید منتظر رونمایی از آن باشیم، گوشی میزو پرو 6 اس خواهد بود. بنا بر گزارشات اخیر، این دستگاه در مقایسه با نسخه ی میزو پرو 6 تنها کمی آپگرید شده است. بزرگترین آپگرید در گوشی میزو پرو 6 اس را می توان استفاده از پردازنده ی هلیو P20 دانست. انتظار می رود که گوشی میزو پرو 6 اس در اواخر ماه اکتبر راه اندازی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر