;
coinex

هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Daydream View رسما معرفی شد

هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Daydream View رسما رونمایی شد.

هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Daydream View رسما رونمایی شد.

کمپانی گوگل در ماه می گذشته و در کنفرانس I/O، این هدست را معرفی کرده بود. از آن زمان تا به حال شایعاتی راجع به هدست واقعیت مجازی گوگل برای پلتفرم اندروید وجود داشت. گوگل قبلا اظهار کرده بود که هدست واقعیت مجازی Daydream، احتمالا توسط شرکت‌های ثانویه نظیر هوآوی، سامسونگ، HTC و یا سایر برندهای دیگر ساخته  خواهد شد؛ این در حالیست که از ساخت هدست واقعیت مجازی گوگل توسط خود این کمپانی نیز خبر داده بود. با تمام این اوصاف، این کمپانی در جریان کنفرانس 4 اکتبر خود به صورت رسمی از نسخه‌ی نخست این دستگاه با نام Daydream View پرده برداری کرد. محصولات دیگری همچون گوگل هوم (Google Home)، گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل XL نیز در این رویداد معرفی شدند.

یک روز قبل از کنفرانس 4 اکتبر گوگل، شایع شده بود که این شرکت قصد دارد از هدست واقعیت مجازی خود در این رویداد و با قیمت 79 دلار رونمایی کند. این قیمت در مقایسه با دستگاه واقعیت مجازی Gear از شرکت سامسونگ، 20 دلار ارزان‌تر است؛ بدین ترتیب، نه تنها از لحاظ قابلیت بلکه از لحاظ قیمت نیز نسبت به رقیب خود برتری دارد. در حال حاضر که هدست واقعیت مجازی گوگل رسما معرفی شده، مشتریان علاوه بر انتظار برای گوشی‌های سری Pixel، منتظر رسیدن دستگاه واقعیت مجازی Daydream View نیز هستند تا تفاوت و محتوای آن را با بقیه‌ی دستگاه‌ها امتحان کنند.

هدست واقعیت مجازی Daydream View شرکت گوگل قدرت خود را از دستگاهی که به آن متصل شده می گیرد و از صفحه نمایش و باتری آن برای نمایش محتوای خود استفاده می‌کند. این در حالیست که این موضوع چندان تفاوتی با دستگاه Gear شرکت سامسونگ ندارد؛ تفاوت اصلی اینجا است که شما می توانید هدست واقعیت مجازی گوگل را توسط کنترل از راه دوری که شبیه دسته‌ی بازی Nintendo Wiimote است، کنترل کنید. این کنترلر برای جهت یابی و Navigation در رابط کاربری Daydream، کنترل محتوا و دیگر موارد کاربرد دارد.

کمپانی گوگل، هدست Daydream View را در سه رنگ مختلف سنگ‌نما، برفی و قرمز سیر عرضه می‌کند تا بتواند مشتریان خود با ذائقه‌های مختلف را راضی نگاه دارد. گوگل همچنین اضافه کرد که این دستگاه در ماه بعد با قیمت 79 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر