;
coinex

گجت Google Home به طور رسمی تاریخ عرضه و قیمتش مشخص شد!

Google Home

گوگل به طور رسمی در ماه می در کنفرانس I/O خود گجت Google Home که براساس طرح مفهومی Amazon Echo بود را معرفی کرد؛ اما از آن زمان تا به حال هیچ اطلاعاتی و جزئیاتی از این دستگاه درج نشده و ما نیز درباره‌ی آن چیزی نشنیده بودیم. حال بالاخره گوگل درباره‌ی این دستگاه اطلاعاتی در کنفرانس دیروز یعنی 4 اکتبر خود به همگی داد و ما نیز آن‌ها را برای شما بازتاب می‌دهیم.

گجت Google Home قدرت خود را از دستیار صوتی جدید گوگل می‌گیرید. دستیاری که بهبود پیدا کرده و بیشتر قابلیت شخصی‌سازی آن به نسبت از ویژگی‌های Google Voice بیشتر است. در کنار اصول اولیه‌ی یک دستیار با هوش مصنوعی مانند پاسخ به سوالات و کنترل کردن رسانه‌های شما، گجت Google Home از اپلیکیشن Google Cast برای استریم کردن و پخش موسیقی و دیگر موارد مورد نیاز شما پشتیبانی می‌کند.

دکمه‌های کمی بر روی خود گجت وجود دارند؛ با استفاده از دکمه‌های بالای آن که حساس به لمس نیز هستند شما می‌توانید که آهنگ‌های خود را عوض کنید یا که صدای آن را کم یا زیاد کنید. همچنین چراغی برای نشان دادن زمانی که دستیار صوتی در واقع به شما گوش می‌کند وجود دارد و حتی بهتر شما می‌توانید توسط دکمه‌ای که در پشت دستگاه تعبیه شده میکروفون را قطع کرده تا اگر کمی نسبت به نقض حریم خصوصی خود مشکوک هستید، آسوده‌ خاطر باشید!

این گجت ویژگی جدیدی با نام My Day دارد که در واقع و به صورت ساده، خلاصه‌ای از مواردی است که شما در اپلیکیشن Google Now خود بر روی کارت‌هایتان پیدا می‌کنید و آن‌ها را برایتان بازگو می‌کند. این اطلاعات خلاصه‌ای از کارها و مسائل روزمره‌ی مورد نیاز شما همچون اطلاعات تقویم، مناسبت‌ها، یادآوری‌‌ها، آب و هوا، ترافیک و غیره هستند.

گجت Google Home از بسیاری از اشیای اینترنتی (IoT) و اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با آن‌ها کار کند؛ از این قبیل می‌توان به Nest، SmartThings، Phillips Hue، IFTTT و غیره اشاره کرد و باید گفت که این دستگاه در حال سازگاری با موارد بیشتری نیز هست. همانطور که قبلا نیز اشاره شد شما می‌توانید از این طریق تلویزیون هوشمندی که توسط Chromcast فعال شده را کنترل کنید. از سرویس‌های ویدئویی تنها در حال حاضر YouTube پشتیبانی می‌شود اما در آینده‌ی نزدیک Netflix نیز به این دایره اضافه می‌شود. همچنین شما می‌توانید از این دستگاه برای انتقال تصاویر و عکس‌ها از Google Photos برای نمایش در تلویزیون خود یا پخش موسیقی توسط Chromecast Audio هم به سادگی استفاده کنید.

در آخر قیمت دستگاه نیز اعلام شد؛ برچسبی 129 دلاری! شما می‌توانید همچون دیگر محصولات گوگل این گجت را نیز در فروشگاه آنلاین گوگل و دیگر فروشگاه‌هایی همچون Best Buy، Walmart و Target خریداری کنید و برای خرید فیزیکی نیز باید تا 4 نوامبر صبر نمایید تا در فروشگاه‌ها بتوانید آن را لمس و پسند کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

.

منبع: thenextweb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر