;
coinex

اپل پایان کار نسل سوم دستگاه اپل تی وی خود را اعلام کرد!

دستگاه اپل تی وی

پس از رونمایی از نسل چهارم دستگاه اپل تی وی (Apple TV) در سال گذشته (2015) غول بزرگ تکنولوژی روند از رده خارج کردن نسل پیشین این محصول را در پیش گرفته و تولید آن را قطع کرده است.

کمپانی کوپرتینویی، نسل سوم دستگاه اپل تی وی را از فروشگاه اینترنتی خود حذف کرده و تمامی پیوندهای اینترنتی به نسل سوم این دستگاه به صفحه‌ی نسل چهارم اپل تی‌وی فرستاده می‌شوند. کمپانی اپل این موضوع را با ارسال ایمیلی به تمامی کارکنان و نویسنده‌ها تایید کرده است.

این غول تکنولوژی در نظر دارد که سفارشات داده شده برای این دستگاه را فرستاده، و سپس توجه خود را برای آینده‌ی نسل چهارم اپل تی‌ وی معطوف کند. اتمام کار نسل سوم Apple TV کسی را سورپرایز نکرد؛ چرا که در ماه سپتامبر گذشته این شرکت تمامی اقلام موجود این جنس در فروشگاه‌های خود جمع آوری کرد.

کمپانی اپل هنوز هم نسخه های تعمیر شده‌ی نسل سوم دستگاه اپل تی وی خود را با قیمت 59 دلار به فروش می‌رساند؛ اما به نظر نمی‌رسد که خیلی طول بکشد که تمامی آنها به فروش برسند. نسل چهارم اپل تی‌وی در پیکره‌های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شوند که به ترتیب قیمت‌های آن‌ها 149 و 199 دلار هستند.

پس اگر که مایل به خریداری یک Apple TV با قیمت پایین و ارزان هستید، بهتر است که زودتر اقدام کنید و یکی از این موارد را بخرید!

.

منبع: thenextweb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر