;
coinex

تولید محتوا بدون صرف هزینه ی زیاد چگونه امکان پذیر است؟

تولید محتوا بدون صرف هزینه ی زیاد چگونه امکان پذیر است؟
زمانی که به صورت آنلاین برای کسب و کار خود بازاریابی می کنید، تولید محتوا یکی از بزرگترین قطعات پازل بازاریابی شماست. اما چطور بدون صرف هزینه های هنگفت، محتوایی عالی و جذاب به بازار ارائه کنیم؟ این دغدغه تمام افراد صاحب کسب و کار آنلاین است و اغلب این پرسش اصلی آنهاست که تولید محتوا مناسب بدون صرف هزینه های بسیار زیاد، چطور امکان پذیر است؟
در دنیای دیجیتال امروز، چندین روش عملی وجود دارد که می‌توانید بدون داشتن یک بودجه‌ی هنگفت محتوایی عالی ایجاد کنید و آن را ترویج دهید. با تکرا همراه باشید تا در ادامه به چند روش در این رابطه بپردازیم:

روش های تولید محتوا ی با کیفیت بدون صرف هزینه زیاد

۱ ـ پست‌ های قدرتمند وبلاگ

روش های تولید محتوا ی با کیفیت بدون صرف هزینه زیاد
بر هیچ کس پوشیده نیست که پست‌های وبلاگ ‌ها یکی از بهترین راه های انتشار محتوایی است که شما می‌خواهید برای بازاریابی به کاربران همیشگی سایتتان و مشتریان بالقوه‌ی خود ارائه دهید. بهترین راه استفاده از این پلت ‌فرم شگفت ‌انگیز بازاریابی، زمانی است که تمرکز بیش‌تر، به جای تعداد زیاد پست ها، بر روی موضوع پست‌ های وبلاگ باشد که هر روز یا هر هفته می خواهید ارسال کنید. مطمئن باشید که هیچ کس علاقه ای به خواندن یک پاراگراف از یک پست وبلاگ را به خاطر حجم و یا این که صرفا در سایت ارسال شده را ندارد. این نوع پست ها کاملا بی معنی هستند و هیچ روشی برای اعتبار یافتن این پست ها نزد خوانندگان اصلی شما وجود ندارد. بهتر است که تعداد پست های منتشر شده را کاهش دهید و بتوانید به تولید محتوا با کیفیت بپردازید که واقعا برای خواننده مفید باشد. برای صرفه جویی در پول در ابتدا از فکر و تجربه خودتان استفاده کنید و محتوا تولید کنید. اگر نوشتن برای شما چندان کار راحتی نیست، روی مهارت‌ های یکی از اعضای تیم‌تان حساب کنید یا این کار را به یک سرویس ایجاد محتوای معتبر بسپارید. شما می‌توانید از افکار و تجارب خود به عنوان منابع پست‌های وبلاگ تان استفاده کنید. شما با این کار می‌توانید اطلاعاتی به کاربران تان بدهید که بتوانند زندگی‌شان را بهتر کنند و بدون نیاز به صرف هزینه های بالا به سوالاتشان پاسخ دهید.

۲ ـ اظهار نظر در وبلاگ‌ها

 اظهار نظر در وبلاگ‌ها
در سایت های دیگر، نظرات هوشمندانه بگذارید تا آنان با سایت شما ارتباط برقرار کنند و با ترویج محتوای سایت شما، مطالبتان را در سایت خود قرار دهند.
همکار SEJ نویسنده نیل پاتل درباره کامنت ها می گوید:
“اگر افراد احساس کنند که کامنت‌های شما در سایت شان، جزئی، دقیق و با هوش‌مندی نوشته شده‌، نه‌تنها آن را خوانده و نگه می ‌دارند بلکه به وب‌سایت شما لینک هم خواهند داد.”

۳ ـ ویدئوهای آموزشی

ویدئوهای آموزشی
ویدئوهای آموزشی و How-to ها محتواهایی باارزش هستند. Youtube کار را ساده تر کرده است و می توانید ویدئو‌های آموزشی‌تان را بدون پرداخت هزینه ارسال کنید. با تجهیزاتی که در اطراف تان وجود دارد ویدیوهای جذاب خودتان را تهیه کنید تا شهرت بیش‌تری پیدا کنید.
تولید محتوا یی عالی  به طور مداوم، یک شیوه جذاب برای ساخت پروفایل شرکت یوتیوب بود؛ چیزی که توانست ترافیک سایت را افزایش دهد.

۴ ـ اینفوگرافیک

marketing-budget-produce-great-content-without-breaking-bank-5
اینفوگرافیک ها یکی از ساده‌ترین راه ‌ها برای تفسیر و هضم اطلاعات با آثار هنری خیره کننده و قطعات متن کوتاه و مختصر است. قرارداد با یک شرکت طراحی برای ایجاد یک اینفوگرافیک جدید می‌تواند با سرعت بیش‌تر بودجه‌ی بازاریابی شما را خرج کند. به این حال، خودتان هم می‌توانید با کمی استفاده از تکنولوژی‌های جدید و کنار گذاشتن ترس از این چالش، این کار را انجام دهید. راه‌هایی وجود دارند که بدون هیچ هزینه‌ای یک اینفوگرافیک عالی تولید کنید. اولین راه این است که از قالب‌های رایگان پاورپوینت در wordstream استفاده کنید و به آسانی آن ها را ویرایش کرده و با توجه به نیازهای خود، شخصی سازی کنید. یک راه دیگر استفاده از هزاران vector kits رایگان است که همه‌ی عناصری که برای تولید یک اینفوگرافیک لازم دارید را به شما خواهد داد که از جمله ی آنها می توان به برنامه پایه وکتور کیتس Adobe Illustrator اشاره کرد.

۵ ـ نمونه های مورد مطالعه (Case Studies)

 نمونه های مورد مطالعه (Case Studies)
اگر در حال حاضر صاحب یک کسب‌وکار هستید، پس حتما مشتریانی دارید که ارزش پیشنهادی محصولات شما را باور دارند. چرا از آن‌ها نمی‌پرسید که چطور محصولات یا خدمات شما به آن‌ها کمک کرده است؟ چگونه از آن استفاده کرده ‌اند و آن ها چه نتایج مثبتی به‌دست آورده ‌اند؟ این اطلاعات را برای تولید یک مطالعه‌ی موردی(case study) بر اساس تجارب مثبت مشتریان تان استفاده کنید. این یکی از بهترین راه ها برای ایجاد اعتبار به منظور حفظ مشتریان جدید است. بهترین بخش این روش این است که شما نیازی ندارید برای این کار به مشتریانتان پولی بپردازید، در اغلب موارد آنان برای پیشرفت این مطالعه موردی کمک خواهند کرد، چرا که به عنوان یک بخش تبلیغاتی استفاده می شود و برای آن ها مفید است.

۶ ـ اشتراک‌گذاری ارائه

۶ ـ اشتراک‌گذاری ارائه
تقریبا در هر کسب‌وکاری یک پاورپوینت ارائه برای توضیح یک فرآیند، یک محصول جدید یا یک سیاست جدید، ساخته شده‌ است. این ارائه‌های قدیمی می ‌تواند به عنوان منبع با ارزش اسلایدهای بازاریابی شما استفاده شوند، اسلایدهایی که می‌توانید در سایتتان به اشتراک بگذارید. این اسلایدهای اشتراک گذاری شده، شیوه خوبی است تا بتوانید کاربران بیشتری را با محتوای اطلاعاتی که به صورت بصری و قابل درک است، به سایت خود جذب کنید.
ترفندها و روش هایی وجود دارد که کاربران بیشتر اسلایدهای شما را مشاهده و به اشتراک بگذارند، بنابراین شما می تواند این تکنیک های ساده بهینه سازی را بر اسلاید های خود اعمال کنید.

نتیجه

در آخر نیل پاتل درباره بازاریابی بدون هزینه و با ایجاد محتوای خوب گفته است:
“بازاریابی به هزینه نیاز ندارد فقط شما به خلاقیت نیاز دارید.”
در این مقاله لیستی از روش های تولید محتوا خوب بدون صرف هزینه بیان شد، اما علاوه بر این موارد روش های بسیار دیگری نیز وجود دارد که بتوان بدون صرف هزینه، محتوای جذاب و خوب تهیه کرد که شما می توانید افکار خود در این زمینه را در نظرات برای ما بنویسید.

.

منبع: searchenginejournal

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر