;
coinex

معرفی جدیدترین وسیله ی نقلیه: لپ‌تاپ اسکوتری خیابان‌پیما به نام واک‌کار!

حمل ساده در ساک

آیا می‌دانید لپ‌تاپ چهار چرخ 13 اینچی، چه شکل و ظاهری دارد؟ لپ‌تاپی که بشود آن را مانند اسکوتر برقی در خیابان راند و با آن ویراژ داد؟ باور کنید این حرف شوخی نیست و این سوالات کاملا جدی هستند؛ پاسخ آن را در «واک‌کار» یا به عبارتی صفحه چهار چرخ می یابید! زمانیکه خبر ساخت نمونه اولیه ی این وسیله نقلیه ی جمع و جور برای اولین بار منتشر شد، پویش شرکت کیک‌استارتر نیز برای معرفی و تبلیغ این محصول تازه از اکتبر سال گذشته کار خود را آغاز کرد. نمونه آزمایشی مزبور هیچ‌گاه تولید انبوه نشد و به دست مشتریان بالقوه نرسید؛ با اینحال، شرکت کاکائو موتورز، تولیدکننده واک‌کار ، اعلام کرد که از پایان ماه جاری شروع به پیش‌ثبت‌نام برای طرح نهایی و تکمیل‌شده این لپ‌تاپ خواهد کرد!

استفاده از واک‌کار

البته جای نگرانی نیست، استفاده از واک‌کار مثل آب خوردن ساده است: کافی است روی آن بایستاد و شروع به حرکت کنید، برای حرکت به راست یا چپ، وزن بدن را به همان سو بیاندازید و برای توقف، یک قدم به عقب برگردید. سرعت این وسیله با بدنه کربنی 2/8 کیلوگرمی به 16 کیلومتر در ساعت می‌رسد که کمی نسبت به نمونه اول، بهبود یافته و 6 کیلومتر از سرعت قبلی یعنی 10 کیلومتر بر ساعت بیش‌تر شده است. به ادعای تولیدکننده این محصول هیجان‌انگیز، با شارژ کامل باتری می‌توان یک ساعت با واک‌کار رانندگی و خیابان‌نوردی کرد.

ظاهر واک‌کار

پس کمربندها را ببندید و منتظر باشید تا درهای ثبت‌نام برای واک‌کار باز شود؛ کاکائو موتورز می‌گوید از ساعت 1 بعدازظهر 21 اکتبر (به وقت ژاپن) آغاز به پیش‌ثبت‌نام می‌کند و قیمت اعلامی آن 1280 دلار است. تحویل محصول در مناطق اقیانوس آرام، آسیا، امریکای شمالی و اروپا از سپتامبر سال آینده انجام خواهد شد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این وسیله نه تنها حمل و نقل را بسیار ساده خواهد کرد، بلکه حمل خود وسیله نیز ساده است و می‌توان آن را درون یک ساک ساده گذاشت و به این سو و آن سو برد!

.

منبع: NewAtlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر