;
coinex

نتایج جستجوی گوگل در موبایل با دسکتاپ متفاوت نشان داده خواهد شد

نتایج جستجوی گوگل

در آینده ای نزدیک، نتایج جستجوی گوگل در موبایل با دسکتاپ متفاوت نشان داده خواهد شد.

گوگل در حال آماده سازی برای ایجاد یک تغییر بزرگ در شیوه ایندکس صفحات وب برای نتایج جستجوی گوگل است. طی چند ماه گذشته، این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد برنامه ای را اجرا کند که ایندکس صفحات موبایل را از صفحات دسکتاپ تفکیک کند. به گفته یکی از کارمندان گوگل در کنفرانس روز پنجشنبه که سایت Search Engine Land نیز آن را منتشر کرده، این شرکت در پی تفکیک فرآیند ایندکس کردن صفحات وب در موبایل و دسکتاپ است.
کمپانی گوگل همچنین قصد دارد ایندکس صفحات موبایل را بیشتر از ایندکس صفحات دسکتاپ به روز رسانی کند و این بدان معنی است که کاربران موبایل بهترین نتایج را سریع تر از کاربران دسکتاپ خواهند گرفت.
علاوه بر این، اگر وبسایت ها و ناشران آنلاین می خواهند که به درستی توسط گوگل ایندکس شوند قطعا باید سایت های خود را mobile friendly کنند، زیرا از این به بعد ایندکس کردن صفحات موبایل بروز تر و دقیق‌تر از صفحات Desktop انجام می‌شود.
گوگل تاریخی را برای اجرای این اقدام اعلام نکرده است؛ اما به دلیل افزایش استفاده‌ی کاربران از گوشی و تبلت برای جستجو در اینترنت و برای بهبود نتایج این جستجوها، این تغییرات صورت خواهد گرفت. پیش از این نیز گوگل، برای دست یابی به این هدف، با معرفی قابلیت Accelerated Mobile Pages یا به اختصار AMP که به بارگذاری سریع‌تر و بهتر صفحات وب در موبایل کمک بسیاری می‌کند، تلاش هایی داشته است.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر