;
coinex

دستگاه جدید اپل در هفته آینده، پنجشنبه ۶ آبان رخ نشان می دهد

دستگاه جدید اپل در پنجشنبه آینده (6 آبان ماه) خودنمایی خواهد کرد

دستگاه جدید اپل در پنجشنبه آینده (6 آبان ماه) خودنمایی خواهد کرد. بعد از این که امسال اپل از دو محصول خود رونمایی کرد (آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس)، این شرکت در حال برنامه ریزی برای معرفی محصول بزرگی در شاخه‌ای دیگر یعنی رایانه رومیزی و لپ‌تاپ ” مک ” است. طبق گزارش وبلاگ “تکنولوژی رکورد”، اپل این محصولات را در دومین مراسم پاییزه‌ی خود که پنجشنبه‌ی آینده در تاریخ ۲۷ اکتبر (۶ آبان) برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند. این مراسم دو روز بعد از نشان دادن نتایج مالی سه ماهه‌ی این کمپانی انجام می‌شود.

بنابراین باید انتظار چه چیزی را در ۲۷ اکتبر از اپل داشته باشیم؟

متأسفانه در این مراسم خبری از به‌روزرسانی برای نسخه‌های تلفن همراه نیست و تماما مختص ” مک” است. نکته دیگر که مدت‌ها منتظرش بودیم، این است که اپل دستگاه‌های ” مک ” خود را از سال ۲۰۱۵ به‌روزرسانی نکرده بود و  در حالی که این روزها اکثر درآمد شرکت اپل از فروش تلفن‌های آیفون بوده است، “مک” ثابت کرده که محبوبیت خود را در مقابل آیفون و آی پد از دست نداده و از بین نرفته است.

به طور خاص، انتظار می‌رود  دستگاه جدید اپل که در هفته آینده یعنی ۲۷ اکتبر رونمایی می‌شود، نازک‌تر باشد و شیارهای بزرگ‌تر داشته باشد به همراه یک صفحه نمایش ثانویه که به جای کلیدهای استاندارد قبلی، کلیدهای میانبر سفارشی داشته باشد. انتظار می‌رود که چنین “آی مک ” پیشرفته‌ای رونمایی شود و اپل به سری‌های مک بوک خود جان تازه‌ای ببخشد، باید اشاره کرده که قیمت ارزان‌ترین لپ تاپ‌های این سری از ۹۰۰ دلار شروع می‌شود.

برای کسانی که کمی کنجکاوند در ادامه دردانه‌های این کمپانی کالیفرنیایی را که در اوایل سال معرفی شده‌اند، لیست کرده‌ایم:

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

آیپد پرو 9.7 اینچی

آیپد پرو 12.8 اینچی

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر