;
coinex

به‌روز رسانی سیستم عامل IOS 10.1 اپل ممکن است در سه شنبه ی آینده انجام شود

سیستم عامل IOS 10.1 اپل احتمالا یکی از قابل پیش بینی ترین به روز رسانی هایی است که شرکت اپل تاکنون برای محصولات خود منتشر کرده است

سیستم عامل IOS 10.1 اپل احتمالا یکی از قابل پیش بینی ترین به روز رسانی هایی است که شرکت اپل تاکنون برای محصولات خود منتشر کرده است. روی هم رفته، انتظار می رود که این به روز رسانی مهم ترین و جذاب ترین ویژگی دوربین آیفون 7 پلاس را به آن اضافه کند. با این بروزرسانی حالت پرتره که از روز معرفی تاکنون اپل قول آن را داده بود، به دوربین آیفون 7 پلاس اضافه می شود. با این حالت کاربران می توانند تصاویری ثبت کنند که پس زمینه آن را تار کرده تا یک افکت بوکه را همانند آن چه در دوربین های پیشرفته DLSR پیش تر دیده بودیم اضافه کند.

خب بنابراین این بروزرسانی در چه تاریخی منتشر می شود و گوشی های آیفون 7 پلاس از کی می توانند با این حالت عکاسی کنند؟

حالا اما خبرهای هیجان انگیزی از ژاپن مبنی بر اینکه شرکت اپل احتمالا سیستم عامل IOS 10.1 را در سه شنبه هفته ی آینده یعنی 25 اکتبر منتشر می کند به گوشی می رسد. در آن تاریخ، یکی از بزرگترین اپراتورهای ژاپنی به نام DoCoMo قرار است که یک توقف طولانی برای تعمیرات داشته باشد و سیستم حمل و نقل کارتی شرکت راه آهن JR شرق Suica نیز برای تعمیرات و نگهداری موقتا تعطیل می شود. چرا این مهم است؟ هر دو سرویس ها گفته اند که با سیستم پرداخت اپل پی در بروزرسانی iOS 10.1 ادغام خواهند شد، بنابراین به احتمال زیاد این تعمیر و نگهداری به آن مربوط خواهد بود. به خاطر داشته باشید، که این اطلاعات هنوز غیر رسمی است و تنها اپل وعده داده است که به روزرسانی سیستم عامل IOS 10.1 را در این پاییز منتشر خواهد کرد.

سیستم عامل IOS 10.1 اپل احتمالا یکی از قابل پیش بینی ترین به روز رسانی هایی است که شرکت اپل تاکنون برای محصولات خود منتشر کرده است

جالب توجه است که، به غیر از در دسترس بودن حالت پرتره برای دوربین آیفون 7 پلاس، اپل یک کنترلر FeliCa NFC  نوع F ویژه برای آیفون های خود ساخته است، تا این امکان را به مسافر ها بدهد که از آیفون های خود در روی سیستم حمل و نقل عمومی ژاپنی استفاده کنند.

درست در هفته گذشته، مدیر عامل اپل، آقای تیم کوک در سفر خود به ژاپن، یکی از اولین مشتریان بود که از آیفون 7 خود جهت ورود به یک دروازه در خط JR شرق یامانوته در توکیو استفاده کرد.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر