;
coinex

نتایج آزمون عمر باتری LG V20 منتشر شد

عمر باتری LG V20 در تست های انجام گرفته، مشخص شد.

عمر باتری LG V20 در تست های انجام گرفته، مشخص شد. اگر شما به دنبال یک گوشی بزرگ هستید که تمام آنچه که انتظار دارید را با هم برایتان فراهم کند، به علاوه چیزی بیشتر در قالب قابلیت های صوتی و تصویری عالی، و یک صفحه نمایش ثانویه کوچک بسیار مرتب برای کلید های میانبر سریع، گوشی LG V20 را احتمالا باید به لیست خرید خود اضافه کنید.

فروش این فبلت 5.7 اینچی LG به تازگی در ایالات متحده شروع شده، و جنس ساخت آن که از فلز درجه یک است به ارزش های اصلی دستگاه های پرچمدار ال جی خسارتی وارد نمی کند. یک باتری که به آسانی از جای خود خارج می شود و یک اسلات توسعه حافظه    microSD را هم به مزیت های این گوشی اضافه کنید. با این حال، در مورد عمر باتری LG V20 چه می توان گفت؟

این یک نکته ی خجالت آور از پرچمداران LG در سال های اخیر بوده است و اکنون این شرکت می گوید که نیاز های مشتریان را جدی گرفته و می خواهد یک باتری بزرگتر را در V20 تعبیه کند؛ اما در این مورد، بزرگتر به معنی بزرگتر از باتری 3000 میلی آمپری ال جی V10  است که در تست ما در سال گذشته نمره ی متوسطی را برای خود به ثبت رساند.

امسال، ما یک باتری قابل تعویض 3200 میلی آمپری را در LG V20 داریم و نتایج بهتری در تست باتری از V10 به ثمر رسانده است، اما عمر باتری LG V20 هنوز هم در رقابت با فبلت های سامسونگ و اپل ضعیف تر است. در تست ما که تمام دستگاه ها در شرایط برابر با تنظیم صفحه نمایش آن ها در سطح روشنایی 200 نیت انجام شد، ال جی V20 با صفحه نمایش روشن، 6 ساعت و 23 دقیقه روشن ماند، در حالی که سامسونگ گلکسی S7 Edge با همان شرایط ، 7 ساعت و 18 دقیقه و آیفون 7 پلاس 9 ساعت و 5 دقیقه روشن ماندند. نمره ال جی زیاد هم بد نیست. در سطحی مشابه نکسوس 6P بوده؛ اما به هیچ وجه راضی کننده نیست.

عمر باتری LG V20 در تست های انجام گرفته، مشخص شد.

و اما راجع به زمان شارژ؟ آیفون 7 پلاس ممکن است عمر باتری عالی ای داشته باشد؛ اما مدت زیادی طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. 3 ساعت و 18 دقیقه طول می کشد تا از 0 تا 100 درصد شارژ شود. خوشبختانه، LG V20 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و در میان سریع ترین گوشی ها از لحاظ سرعت شارژ است. برای شارژ کامل باتری آن به زمان 1 ساعت و 26 دقیقه نیاز بوده که چیزی بیش از دو برابر سرعت در آیفون 7 پلاس است. به لطف شارژر دیواری 16 وات (9 ولت، 1.8 آمپر) ساخته شده در LG V10 این عمل اتفاق می افتد. شایان ذکر است که ال جی وی 20 در آغاز، سریع تر شارژ می شود، در حالی که چند درصد پایانی تا زمانی که باتری به طور کامل شارژ شود بسیار طولانی است که دلیل آن هم ویژگی های شیمیایی باتری است.

22

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر