;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی S7 بهترین فروش را در کره جنوبی داشته است

سامسونگ در تلاش است برای جبران شکست گلکسی نوت ۷ تولید گوشی سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را بیشتر کند.

سامسونگ در تلاش است برای جبران شکست گلکسی نوت ۷ تولید گوشی سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را بیشتر کند. این دو دستگاه اولین گزینه برای مشتریانی است که در ابتدا گلکسی نوت ۷ را خریداری کرده بودند و به همین علت سامسونگ تصمیم به افزایش تولید گوشی های اس 7 سامسونگ کرده است.

با این حال هنوز مشتریانی هستند که احساس می‌کنند باید آخرین مدل از تلفن هوشمند سامسونگ را داشته باشند و از آنجا که شرکت سامسونگ در کره جنوبی اعلام کرده است که تولید و فروش نوت ۷ را برای همیشه متوقف کرده است، تنها انتخاب منطقی گوشی سامسونگ گلکسی S7 یا S7 اج است.

در کره جنوبی، گوشی سامسونگ گلکسی S7 پرفروش ‌ترین تلفن هوشمند است، شرکت تحقیقاتی پژوهشی و مشاوره Atlas ادعا می‌کند که در تاریخ‌های ۶ تا ۱۲ اکتبر سهم این دستگاه در بازار ۱۶٫۱% بوده است.

همچنین اطلاعات سه اپراتور در کره جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ حدود ۱۵٬۰۰۰ گلکسی S7 را در هر روز در طول یک هفته گذشته فروخته است که این مقدار فروش خیلی بیشتر از مقدار فروش  روزانه ۱۰٬۰۰۰ عدد در این کشور است.

این دستاورد ممکن است کوتاه مدت باشد، زیرا اپل آماده عرضه آیفون ۷ را در تاریخ ۲۱ اکتبر در کره جنوبی است.

از طرف دیگر انتظار می‌رود، سامسونگ با عرضه مدل آبی مرجانی ( رنگ جدید گلکسی S7 ) که خبرش هفته قبل به بیرون درز کرد، در کره جنوبی با آیفون ۷ مقابله کند.

متأسفانه معلوم نیست که گلکسی S7 آبی رنگ سامسونگ، آمادگی لازم برای مقابله با آیفون ۷ اپل را در بازار کره جنوبی خواهد داشت یا خیر؛ اما چیزی که می دانیم این است: گلکسی S7 آبی مرجانی به ایالات متحده خواهد رسید و ” واریزون ” یکی از اپراتورهایی است که آن را ارائه خواهد داد.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر